CaseBlue
Well-known member
Ik heb billit genomen, gewoon omdat ik het zo een gemak vind.Een vraag voor de freelancer met weinig facturen,
De software van mijn boekhouder Yuki upgraden naar small zou mij 23 maand kosten voor 'Peppol - Versturen'
Ik zie dat billit het ondertussen gratis heeft? iemand hier ervaring mee of dit goed werkt? of andere goedkope/gratis diensten.
Ik heb principieel geen zin om 20+ euro te betalen per maand te betalen om één of twee factuur te verzenden.
En billit is meer dan een platform voor peppol, er zit ook een ingebouwde incasso in, voor wanbetalers, het is volledig conform met alle boekhouders (meestal) en het maakt bonnekes ingeven een fluitje van een cent en je kan er heel veel van je facturen (zoals colruyt, telenet, bepaalde tankkaarten en nog een paar andere) rechtstreeks laten factureren via peppol. Dan moet je daar zelfs geen moeite meer voor doen om bonnekes bij te houden/af te leveren aan je boekhouder.
20 euro kosten per maand op de zaak gaat het verschil niet maken, maar beslis er zelf over uiteraard
.Ik heb nog net als starter de facturen zelf gemaakt met excel, elke maand, afgedrukt, bijgehouden en af te leveren aan de boekhouder. Dit is toch een stuk eenvoudiger en makkelijker hoor.