Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Bron ?Plot twist.. blijkt ze het geld niet voor haar eigen te hebben gebruikt, maar is het naar IS doorgesluisd![]()
Hoho, het was maar een fictieve plots twist hé. Bedoelde het eerder "stel u voor dat".Bron ?
Ah, ik dacht dat je "humor" hierop gebaseerd was:Hoho, het was maar een fictieve plots twist hé. Bedoelde het eerder "stel u voor dat".
Na al de onmogelijke verhalen die we nu al vn haar gelezen hebben, zou niks mij nog verwonderen.
Maar voor alle duidelijkheid, dat is dus niet waar hé
dat zou ik dan ook serieus gaan verduidelijken bij de eerste postHoho, het was maar een fictieve plots twist hé. Bedoelde het eerder "stel u voor dat".
Na al de onmogelijke verhalen die we nu al vn haar gelezen hebben, zou niks mij nog verwonderen.
Tiens, wat is er met Sceptr gebeurd? Dat bestond toch nog niet eens zo lang?Ah, ik dacht dat je "humor" hierop gebaseerd was:
![]()
De lange politieke armen van de El Kaouakibi’s - PAL
De massamedia zijn tegenwoordig stil over Sihame El Kaouakibi. Zelfs Egbert Lachaert sluit een comeback niet uit. Wie de familie El Kaoukibi kent weet dat naast ‘sociaal’ ondernemerschap vooral ‘netwerken’ een familietrekje is. In 2019 waarschuwde Peter Velle die als ex-moslim en informant van...palnws.be
Wel maar het vroegere sceptr dusja.
Wat is daar nu de toegevoegde waarde van? Hou die zever eens voor op Zwam aub.Hoho, het was maar een fictieve plots twist hé. Bedoelde het eerder "stel u voor dat".
waarschijnlijk teveel "juiste" berichten gebracht.Tiens, wat is er met Sceptr gebeurd? Dat bestond toch nog niet eens zo lang?
Ach het stond er ook al bij het palieterke in mijn zoektocht om info te vergaren naar die plottwist... https://pallieterke.net/2019/11/jih...-en-haar-salafistische-broer-is-een-probleem/waarschijnlijk teveel "juiste" berichten gebracht.
is het niet verboden voor rechtsgezinde Waalse politici om op tv te komen ? Had daar ooit iets van gelezen, het zou in ieder geval een stuk moeilijker zijn om een rechtse Waalse partij te promotenWaarom is er eigenlijk geen deftige rechtse partij in Wallonië terwijl er toch genoeg potentieel is? Kan me moeilijk voorstellen dat er veel rechtsere Walen (zelfs al zijn het liberalen) met volle zin op dat vehikel van de rijken stemmen.
Dus dan gaan we maar de gekende stigma's boven halen.Hoho, het was maar een fictieve plots twist hé. Bedoelde het eerder "stel u voor dat".

Uw populistisch argument vind ik eigenlijk wel nog een goed idee hoor, jammer van het echte populisme erbij. Nogmaals, ik kan helemaal akkoord gaan met uw argumenten maar ik vind het taalgebruik niet echt nodig. Straks zitten we hier allemaal te praten als Mac-bc op die manier. Om dan weer maar eens de goeie argumenten te gaan verwerpen omdat het in een overdreven gekleurd taalgebruik uitgedrukt is.
Tiens, wat is er met Sceptr gebeurd? Dat bestond toch nog niet eens zo lang?
PAL NWS is de opvolger van SCEPTR en de nieuwssite van Uitgeverij 't Pallieterke nv.Ach het stond er ook al bij het palieterke in mijn zoektocht om info te vergaren naar die plottwist... https://pallieterke.net/2019/11/jih...-en-haar-salafistische-broer-is-een-probleem/
maar ja palieterke hé...
Je moet een kat een kat noemen, in een interview ofzo spreekt ze zeer vlot en duidelijk. Duidelijk iemand met charisma. En ze ziet er dan nog goed uit ook. Iemand geboren om politicus te worden, of oplichter.Dat arrogant hautain toontje en die overdreven gelaatsuitdrukkingen, tenenkrullend.
Je moet een kat een kat noemen, in een interview ofzo spreekt ze zeer vlot en duidelijk. Duidelijk iemand met charisma. En ze ziet er dan nog goed uit ook. Iemand geboren om politicus te worden, of oplichter.
Mijn punt was gewoon dat moest dit schandaal niet bestaan en ze zuiver op de graat zijn het waarschijnlijk een invloedrijke politica was geworden.Het is wel redelijk ironisch dat ze er een spel van maakt anderen te wijzen op hun privileges.
En dan zelf wel politieke postjes en hopen geld in de schoot geworpen krijgen omdat je vrouw, jong, knap en allochtoon bent.
Om dan zelf met 't geld te gaan lopen.