Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
2.4 miljoen - de kost van de advocaatHoeveel kost een procedurefout tegenwoordig?

Er zijn meerdere soorten idealisten hé: voor velen zou het bvb ideaal zijn als er 10 miljoen euro op hun persoonlijke rekening zou staanIk schrik toch dat je zo'n kapitaal kunt opbouwen uit subsidieslurperij. Ik dacht dat dit grotendeels idealisten waren die zichzelf amper een euro uitkeerden uit het grote ideaal. Ik ga me toch eens verdiepen in die subsidiekanalen.
Het is omgekeerd, als de vennootschappen aansprakelijk zouden zijn kunnen ze het niet op haar persoonlijke bezittingen verhalen, hier gaat ze persoonlijk aansprakelijk zijn en zullen de schuldeisers haar bezittingen kunnen aanslaan, en dat zijn o.a. de aandelen van haar vennootschap met dat onroerend goed erin.Als dat in vennootschappen zit kan men haar daar in eigen persoon niet op verhalen dacht ik?
Dit verhaal blijft maar harder stinken
En wat als ze haar vennootschapsvorm nu nog veranderd ? Bekijkt men die verantwoordelijkheid met terugwerkende kracht van het moment van de fraude, of op het moment dat het voor de rechtbank komt of het moment van de uitspraak of...Het is omgekeerd, als de vennootschappen aansprakelijk zouden zijn kunnen ze het niet op haar persoonlijke bezittingen verhalen, hier gaat ze persoonlijk aansprakelijk zijn en zullen de schuldeisers haar bezittingen kunnen aanslaan, en dat zijn o.a. de aandelen van haar vennootschap met dat onroerend goed erin.
Ik schrik toch dat je zo'n kapitaal kunt opbouwen uit subsidieslurperij. Ik dacht dat dit grotendeels idealisten waren die zichzelf amper een euro uitkeerden uit het grote ideaal. Ik ga me toch eens verdiepen in die subsidiekanalen.
Dat geldt eigenlijk voor gelijk welke vennootschapsvorm. Het zijn altijd de persoonlijke bezittingen die beschermd kunnen worden als de vennootschap schulden heeft. Aandelen die eigendom zijn van een persoon kunnen wel aangeslagen worden.En wat als ze haar vennootschapsvorm nu nog veranderd ? Bekijkt men die verantwoordelijkheid met terugwerkende kracht van het moment van de fraude, of op het moment dat het voor de rechtbank komt of het moment van de uitspraak of...
Ik gok op het moment van de fraude, maar ben niet zeker... omdat ik daar nu eens geen bal van ken
Bij fraude kan een ondernemer wel degelijk persoonlijk aansprakelijk gesteld worden, zelfs in een besloten vennootschap. Ik veronderstel dat dit voor een VZW ook opgaat.Het is omgekeerd, als de vennootschappen aansprakelijk zouden zijn kunnen ze het niet op haar persoonlijke bezittingen verhalen, hier gaat ze persoonlijk aansprakelijk zijn en zullen de schuldeisers haar bezittingen kunnen aanslaan, en dat zijn o.a. de aandelen van haar vennootschap met dat onroerend goed erin.
ja dat kan zeker, maar ik bedoel dat het hier niet direct relevant is. Het is niet dat haar vzw's en vennootschappen gaan veroordeeld worden voor fraude (al is het zeker mogelijk dat die ook in de brokken delen) en dat haar vermogen dan beschermd zou zijn. Ze gaat zelf persoonlijk voor fraude veroordeeld worden en dan kunnen ze eventueel de vennootschappen aanslaan als ze de boetes/terugbetalingen/schadevergoedingen niet kan betalen.Bij fraude kan een ondernemer wel degelijk persoonlijk aansprakelijk gesteld worden, zelfs in een besloten vennootschap. Ik veronderstel dat dit voor een VZW ook opgaat.
In https://www.hln.be/binnenland/stad-...haar-vastgoed-probeerde-te-verkopen~ae6edafa/ staatEr wordt toch nergens gezegd dat ze dat zo heeft betaald?
Zoals gezegd, als je een gezamenlijk privé netto inkomen hebt van meer dan 10k per maand, dan kan je daar gerust 5k of 6k van in vastgoed investeren.
Als dat waar is tjaOp vier jaar tijd slaagt El Kaouakibi - in persoonlijke naam en zonder tussenkomst van een bank - er dus in om voor minstens 2,46 miljoen euro aan vastgoed te kopen

Nu ja ze heeft die villa te huur gezet voor 650€ per nacht hé via arbnb. Als ze die 5 jaar lang elke nacht heeft verhuurd dan is dat 1.186.250€ hé.Ofwel is ze van zeer goede komaf, ofwel wordt het nog een wilde rit de komende maanden.
Ofwel is ze van zeer goede komaf,
Boom, en "7 kinderen", het kàn, maar ik acht de kans klein.El Kaouakibi groeide op in Boom als voorlaatste van een gezin van zeven kinderen van Marokkaanse origine.
ok, had ik niet gezien. Dan zal het wellicht wel duidelijk worden de komende weken/maanden waar die fondsen vandaan kwamen, maar het is in elk geval wel bizar op die jonge leeftijd dergelijk vermogen te kunnen uitgeven. Tenzij ze natuurlijk van een rijke komaf is, maar daar vind ik niet meteen iets van terug.In https://www.hln.be/binnenland/stad-...haar-vastgoed-probeerde-te-verkopen~ae6edafa/ staat
Als dat waar is tja
Al hebben Marokkanen hun eigen bank zeker![]()
Nu ja ze heeft die villa te huur gezet voor 650€ per nacht hé via arbnb. Als ze die 5 jaar lang elke nacht heeft verhuurd dan is dat 1.186.250€ hé.
Het zou mij verwonderen dat ze dat dan ook nog eens officieel heeft aangegeven, maar allez kom laat ons ervanuit gaan dat ze dat gedaan heeft...
kamer-verhuren-via-airbnb-inkomsten-aangeven
Een kamer verhuren via Airbnb? Ontdek hoe je inkomsten aangeeft, wanneer je zelfstandige wordt, en wat dit betekent voor belastingen en sociale bijdragen.www.xerius.be
dan schiet daar toch serieus wat van over hé...
.No way dat je zo'n villa 5 jaar lang elke nacht verhuurt he.Nu ja ze heeft die villa te huur gezet voor 650€ per nacht hé via arbnb. Als ze die 5 jaar lang elke nacht heeft verhuurd dan is dat 1.186.250€ hé.
Het zou mij verwonderen dat ze dat dan ook nog eens officieel heeft aangegeven, maar allez kom laat ons ervanuit gaan dat ze dat gedaan heeft...
kamer-verhuren-via-airbnb-inkomsten-aangeven
Een kamer verhuren via Airbnb? Ontdek hoe je inkomsten aangeeft, wanneer je zelfstandige wordt, en wat dit betekent voor belastingen en sociale bijdragen.www.xerius.be
dan schiet daar toch serieus wat van over hé...
Dat is niet professioneel hé, dat is als particulier. Zoals een particulier ook een huis mag verhuren en niet op de huur belast wordt.Dan heeft ze ook hier alweer een wet overtreden als ze professioneel de woning zou verhuren... Dan zal er al een vette kluif naar de belastingen vloeien. En dan gaan we er ook nog van uit dat ze die woning élke nacht kon verhuren, wat verre van het geval zal zijn mits Corona + de vraag naar dergelijke woningen is nu ook niet gigantisch.
het potje stinkt serieus en hoe meer boven komt, hoe harder het stinkt. Slordigheden in de boekhouding, my ass.