Tanuki_
Crew Member
Ik draag die wel voor u!En een ban op statieven (voor mezelf)

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik draag die wel voor u!En een ban op statieven (voor mezelf)

Ik ben er zondag geweest. Ik vond het prachtig! Ik las wel dat het is uitverkocht!De serres in laken zijn nog tot volgende week open. Is dat daar zo'n beetje de moeite om wat foto's te schieten of loopt daar gewoon veel te veel volk rond?

Ai. Dat had ik even moeten nakijken. De laatste keer dat ik er was is toch alweer meer dan 4 jaar geleden. Toen was het duidelijk nog niet zo druk. Wel leuke foto's op je insta ervanIk ben er zondag geweest. Ik vond het prachtig! Ik las wel dat het is uitverkocht!![]()

Volgende keer uw vrouw wat laten rondrijden terwijl jij op je dooie gemak al wat foto's kan nemen? Met partner erbij is fotograferen toch altijd wat onder tijdsdruk.Ik ging ooit ook eens naar de serres, bleek op die dag finale van de Beker Van België, gans de regio pot toe en nergens geen parking![]()

Trouwens, is er goesting voor nog eens een fotomeet in de nabije/ iets verdere toekomst?
(sigma 56mm f1.4)Goed planIn het najaar opnieuw een natuurlocatie om de gouden herfstkleuren vast te leggen. En proberen een everzwijn te schieten ... op foto hé.![]()
Toch wel tevreden van.
Herfst en lente zijn geweldig qua ochtendlicht.
Mamiya 645 en Ektar100
![]()
Dank u. Ik ben normaal een Fuji shooter. Van Kodak is Ektar en Portra 160 de enige films die me echt aanspreken. Al de rest vind ik maar zozo. En Gold op 135.Filmisch sfeertje! Heerlijk die Ektarfilm

FTFYMij eender! 'K Heb nu een auto ter beschikking![]()