Fotografiethread

Gisteren een nieuwe lens besteld (RF 24-240 f4-f6.3) bij Art en Craft voor onze aankomende reis naar Ijsland. Stond terug op voorraad nadat ze al tijdje niet meer op voorraad was. Voor 16u besteld, dag erna geleverd.

Deze middag echter nog altijd geen track en trace mail ontvangen dus ik mail even voor verduidelijking, krijg ik volgend bericht terug:

Op het moment van je bestelling heeft een andere klant het zelfde artikel in bestelling geplaatst terwijl wij hiervan nog één stuk op voorraad hadden. Hierdoor is je pakketje jammer genoeg niet tijdig kunnen vertrekken. Alvast onze meer dan oprechte excuses voor dit ongemak.

Ons magazijn heeft meteen een nieuwe voorraad besteld, maar we hebben jammer genoeg nog geen zicht op de bezorgtermijn. Deze is voorlopig nog onbekend.
Dit kan nog enkele maanden of langer duren.

Ben er nog altijd niet uit of ze hier nu liegen of niet, maar mijn bestelling heb ik in elk geval geannuleerd 🤣.

Ook goede ervaringen hier. Lijkt mij wel een eerlijk antwoord. Jammer natuurlijk wel :/

Laatst bewerkt:
Gisteren ochtend nog eens vlindertjes gaan zoeken (veel zoeken was er niet aan, had de locatie de avond voordien even verkend tijdens het uitlaten van de hond). Het licht viel tegen, jammer genoeg :unsure:

DSCF8067-bewerkt-X2.jpg

DSCF7991-bewerkt-X2.jpg

DSCF8125-X2.jpg

Koele kikker :D

Gisteren nog wat in de tuin rondgehangen, de boshyacinten vingen wel mooi licht. Af en toe kwam er ook een insect langs - toevallig een wolzwever mee op de plaat kunnen zetten :)

i-fpNvjpD-X2.jpg

i-Mrw5L4N-X2.jpg

Iemand toevallig interesse in een Sony 90mm 2.8 macro? Voor wat het is gebruik ik het helaas te weinig en ben van plan over te schakelen naar een Tamron 35-150mm als deze ooit nog leverbaar wordt...

Deze morgen wat met de telefoon zitten prutsen terwijl de hondjes speelden. T kriebelt wel om nog eens echt macro te doen!

DSb9RzZ.jpg

Trouwens, is er goesting voor nog eens een fotomeet in de nabije/ iets verdere toekomst?

Macromeet!? Ben ik zeker voor te vinden, nu zijn het helaas wel heel drukke maanden dus dan zou het al richting juli gaan.

Eigenlijk zijn het nu tot half juni echt wel de beste dagen voor macrofotografie: nog relatief koele ochtenden en dus meer kans op mist, dauw en al dat moois dat zo schittert in het gouden uur...

Deze morgen wat met de telefoon zitten prutsen terwijl de hondjes speelden. T kriebelt wel om nog eens echt macro te doen!

DSb9RzZ.jpg

Trouwens, is er goesting voor nog eens een fotomeet in de nabije/ iets verdere toekomst?
Goesting wel, maar dan moet @Strijkijzer deze keer zéker koffiekoeken meenemen en @shiftyke moet zijn agenda beter bijhouden zodat hij niet een dag te vroeg aanwezig is.

Terug
Bovenaan