SharkyXTS
Active member
Gisteren een nieuwe lens besteld (RF 24-240 f4-f6.3) bij Art en Craft voor onze aankomende reis naar Ijsland. Stond terug op voorraad nadat ze al tijdje niet meer op voorraad was. Voor 16u besteld, dag erna geleverd.
Deze middag echter nog altijd geen track en trace mail ontvangen dus ik mail even voor verduidelijking, krijg ik volgend bericht terug:
Ben er nog altijd niet uit of ze hier nu liegen of niet, maar mijn bestelling heb ik in elk geval geannuleerd
.
Deze middag echter nog altijd geen track en trace mail ontvangen dus ik mail even voor verduidelijking, krijg ik volgend bericht terug:
Op het moment van je bestelling heeft een andere klant het zelfde artikel in bestelling geplaatst terwijl wij hiervan nog één stuk op voorraad hadden. Hierdoor is je pakketje jammer genoeg niet tijdig kunnen vertrekken. Alvast onze meer dan oprechte excuses voor dit ongemak.
Ons magazijn heeft meteen een nieuwe voorraad besteld, maar we hebben jammer genoeg nog geen zicht op de bezorgtermijn. Deze is voorlopig nog onbekend.
Dit kan nog enkele maanden of langer duren.
Ben er nog altijd niet uit of ze hier nu liegen of niet, maar mijn bestelling heb ik in elk geval geannuleerd
.