Uitdaging Foto Challenge #2: Architectuur

Strijkijzer

Event Crew
Voor de 2e challenge is de opdracht:

Architectuur

Reden van de keuze: Ik heb hier zelf niet veel ervaring hiermee dus leek het voor mezelf ook een goeie uitdaging en
kan ik wat leren van de feedback achteraf!


Stuur je foto in PM naar mij en achteraf kunnen we met z'n allen stemmen op een foto (in een stem-thread) en
achteraf verrast zijn door wie welke foto uiteindelijk inzond.

Deadline op 20 mei om 23:59

Dan stemmen van 21 tot 25 mei en nakeuvelen tot 31 mei.
Opmerkingen, of extra ideeën. Ik hoor het graag.

Dus om samen te vatten:

Foto challenge #2

1 inzending per persoon via mij in PM
Inzending moet dit jaar gemaakt zijn
Onderwerp: Architectuur
Deadline: 20 mei om 23:59
Stemmen van 20 mei tot 25 mei

Prijs: Best Photographer In May According To Beyond Gaming mag dan in je signature staan!
En je mag het thema van de volgende challenge kiezen!

Let's go!
 
Laatst bewerkt:
Daar moet ik eens goed over nadenken en wat opzoekwerk doen welke interessante architectuur ik in de buurt kan fotograferen (en hoe). Deze was makkelijker geweest toen ik nog in Antwerpen-centrum woonde. Mijn konijnen maken wel indrukwekkende loopgraven en tunnels, maar dat telt niet als architectuur zeker? :unsure:
 
Laatst bewerkt:
Jammer dat de foto in 2021 gemaakt moet zijn... De horecasluiting is niet vriendelijk geweest voor de, toch wel cruciale, sanseveria's! .

xBa5Jg0.png

Situatie op 24/12/2019
 
Ik heb al een idee, nog beetje aan het wachten op het juiste weer ervoor. Anders zal het een van de laatste dagen zijn
 
Vanmorgen prachtig weer, dus snel naar de locatie gereden en wat kiekjes gemaakt. Ik hoop dat ze op iets trekken. Misschien nog wel nadenken over een backup-plan.
 
Terug
Bovenaan