Forza Horizon 5

Forza Horizon 5

Enkele screenshots met mijn eigen edit erover.. Jammer dat FH5 hun screenshots zo slecht in kwaliteit zijn :(

FH5-1.jpg

FH5-2.jpg

FH5-3.jpg

FH5-4.jpg

FH5-6.jpg

FH5-7.jpg

FH5-8.jpg

FH5-9.jpg

Die Arcade is echt triestig, er is nooit iemand in de buurt en als er dan iemand is doen ze nooit mee. Dus heb nog nooit een arcade kunnen afwerken.

Btw

XHeUeDi.jpg

Voor die arcades moet je blijkbaar goed op tijd komen, en da zou je samen gezet worden met genoeg mensen, daarstraks nog een speed arcade gedaan met een twintigtal man, ik heb daar eigenlijk enkel de eerste dagen na release problemen mee gehad daarna telkens met genoeg aanwezig geweest. Ik heb wel nog regelmatig problemen met onzichtbare spelers.

Ik ben er eindelijk in geslaagd om een cleane rivals lap neer te zetten in de Colossus in S1, dat is nog net iets pittiger dan de Goliath, veel meer muurtjes en trage bochten.
Wel 10 pogingen nodig gehad, ik raakte altijd wel ergens een muurtje.
De tijd van vishnusixclix was best wel scherp, maar een paar seconden kunnen afdoen en daar sta ik nu 326ste mee, doe daarvan de cheaters nog weg en ik ben er wel tevreden mee, het is zeker nog geen perfecte ronde maar op deze afstand is dat ook moeilijk.

Had het al zien passeren. Stond ook op FB.
Er worden veel bans uitgedeeld voor liveries die volgens hun niet kunnen.

Deze game even in 30 fps gespeeld dat is toch onspeelbaar als je 60 fps gewoon bent?

Precies of je ogen het niet aankunnen. Hebben jullie dit ook?

Deze game even in 30 fps gespeeld dat is toch onspeelbaar als je 60 fps gewoon bent?

Precies of je ogen het niet aankunnen. Hebben jullie dit ook?
Dat is eigenlijk bij het grootste deel van de games zo, maar de meeste hebben gewoon altijd op 30 gespeeld op de oudere consoles...
Ofja ikzelf heb mij toch altijd gestoord aan die 30 frames zoals bij Destiny vroeger.
Ik heb ook wel altijd op PC gespeeld sinds klein af aan en dat verschil was altijd immens.
De console is hier meer voor met kameraden of wat chill te spelen hier.

Idd maar nu ik 60 fps gewoon ben. Kan precies niet meer terug naar 30 :o

Guardians of the galaxy en life strange was ook storend in 30 fps.

Bij the last of US 2 had ik er precies minder last van

Online wil maar niet lukken bij mij. Iemand een goeie tip welke setting ik moet veranderen zodat dit geen problemen meer geeft?

Sinds de patch heb ik er nauwelijks nog problemen mee. Enkel Arcade is triestig om deelnemers te vinden.

Terug
Bovenaan