Forza Horizon 5

Forza Horizon 5

Ik geraak nog altijd niet online -_-
Als ik in het menu op horizon life klik gebeurt er gewoon niets, gaat direct terug naar het spel

Horizon open kan ik dan wel weer doen, maar gewoon andere mensen op de map zien enzo niet...
Firewall staat open, al de rest van de "fixes" online zoals pc herstarten en router herstarten enzo zijn toch useless

Ondertussen ook al een paar wheelspins gekregen die niet verschijnen...
Ik speel op above average moeilijkheidsgraad en soms het gevoel dat de AI perfect rijd tot de laatste km voor de finish. Alsof die opeens allemaal 10km per uur minder rijden.
Op die lange races heb ik veel gehad dat ik heel de race op veilige afstand voor lig, maar dat ik in de laatste kilometer toch ineens moet geen blokken om nog te winnen...

En die "veilige afstand" is ook maar relatief dan. Ge rijdt de rest gemakkelijk uit beeld (geen tussen-timing), maar ze blijven dan 50km op dezelfde afstand rijden ongeveer.

Ik geraak nog altijd niet online -_-
Als ik in het menu op horizon life klik gebeurt er gewoon niets, gaat direct terug naar het spel

Horizon open kan ik dan wel weer doen, maar gewoon andere mensen op de map zien enzo niet...
Firewall staat open, al de rest van de "fixes" online zoals pc herstarten en router herstarten enzo zijn toch useless
Is bij iedereen hoor. Serverproblemen.

Forza stelt ondertussen voor om van Expert naar Pro te gaan maar dan krijg ik echt op mijn tram. 5-6e plaats elke keer :p

Het heeft een paar uurtjes geduurd om expert onder de knie te krijgen, maar hoger is echt wel perfectie eisen én het juiste voertuig (dat OP is tegenover de andere). Nee, Pro zie ik toch ook niet zitten.

Vraagje, om die Mercedes AMG One en de McL F1 te krijgen, wat moet je dan doen? "Gewoon" die dagelijkse / weekelijkse opdrachten uitvoeren?

Is bij iedereen hoor. Serverproblemen.

Forza stelt ondertussen voor om van Expert naar Pro te gaan maar dan krijg ik echt op mijn tram. 5-6e plaats elke keer :p
Met af en toe eens een issue kan ik leven, maar sinds de pre-launch ben ik blijkbaar nog nooit online geraakt.

Bv Voor mijn maat sta ik nog op lvl 1 terwijl het al 27 is

Met af en toe eens een issue kan ik leven, maar sinds de pre-launch ben ik blijkbaar nog nooit online geraakt.

Bv Voor mijn maat sta ik nog op lvl 1 terwijl het al 27 is

Ik ben al een aantal posts en artikels tegengekomen van mensen met hetzelfde issue, die beweren dat het opgelost is door hun DNS te veranderen naar Google DNS. Het is misschien nog te proberen waard, tis maar een kleine aanpassing.
Ik speel sowieso al jaren via google DNS ipv Telenet DNS.

Artikel hieronder verwijst naar Google en cloudflare dns servers.
Bij mij staan enkel google ingevuld, 8.8.8.8 en 8.8.4.4

Arcade events zijn toch ook niet alles. Al 3 keer op rij maar met 2-3 man. Wordt wel lastig om zo alle 3 de rondes te doen, en eigenlijk ook niet tof.

Gewoon zoeken op naam, tag is BGBE. Bij voorkeur wel een herkenbare nickname of locatie want er proberen net iets teveel Amerikanen etc. te joinen :unsure:

Artikel hieronder verwijst naar Google en cloudflare dns servers.
Bij mij staan enkel google ingevuld, 8.8.8.8 en 8.8.4.4

No offense maar dat artikeltje gaat nergens over hoor en overduidelijk geschreven door iemand die er niet veel kaas van gegeten heeft.

Ik denk dat de prob vooral server-side zitten, ook die andere MS toptitel Flightsimulator 2020 heeft last van disconnects of trage updates, vreemd genoeg vooral op Telenet lijnen, het leek wel alsof Telenet het verkeer richting MSFS throttelde, iemand heeft dat ooit eens aangekaart op hun forum maar daar kom je natuurlijk weinig te weten.

Hoogstwaarschijnlijk gewoon een gevalletje overbelasting in dit geval en daar gaat een andere DNS server weinig aan veranderen.

Hier ook nog niet online kunnen spelen.
Ik zit wel bij Orange.
Zou ook wel graag de club joinen om tegen anderen te kunnen racen.

Mijn aanvraag voor de club is ook al van een paar dagen geleden, kan iemand mij eens accepteren? Daarnet nog eens opnieuw verstuurd, GT: joram live

Nog iemand waarbij de daily challenge van het showcase event niet registreert? Ik heb er nu al een paar gedaan en nog steeds niet gelukt om te completen.

De andere forzathon challenges allemaal kunnen completen, enkel die horizon arcade was redelijk vervelend, als er telkens maar 2 of 3 man meedoet. Uiteindelijk op de valreep gelukt bij een speed event met 3 man.

Laatst bewerkt:
Forumkonijn heeft Forza Horizon 5 bijgewerkt met een nieuwe update:

BG-review

Lees hier de BG-review van Forza Horizon 5:

Lees meer over deze update...

net voor het eerst zo'n Horizon Super 7 geprobeerd...

wat een fail. ik ben 7x gewoon volgas rechtdoor gegaan, telkens met 10+ seconden tijd over de finish gehaald. er hadden er 2 voor de grap de wagen in de verkeerde richting geparkeerd, maar die lol werd dan weer ruimschoots gecompenseerd door de finale, die een limiet van 2 minuten had ingesteld voor een rit van 10 seconden...

user content: voor elke parel moet je door 10 ton bagger

SuujHbt.jpg

Na die patch nog altijd geen toegang tot horizon life...
In je menu zou die knop moeten veranderen naar horizon solo eens je online bent but nothing...

Op mijn pc al zoveel geprobeerd geen idee wat nog te testen :s

Terug
Bovenaan