Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Als je op xbox zou spelen, kan je u land verzetten naar nieuw zeeland. Dan kan je vroeger spelen. Komt daar altijd vroeger uit dan bij ons, doen we al jaren met fifa eigenlijk. Zou het maar raar vinden dat niet zou werken met forza.Alleen een beetje een ambetant uur voor de gamepass release.. 22h00 uur onze tijd vanavond als ik de afteltimer op mijn gamepass app mag geloven... net als ik ongeveer moet gaan slapen met de vroegenZal dan pas morgen zijn voor mij.

Hoe zit dit dan moest het zijn dat FH5 uit de gamepass gehaald word? Ben je dan je aankoop ook kwijt?Forza komt op gamepass op 9/11 (dit is de normale release).
Als je de premium pass koopt voor 28euro dan kan kan je nu al spelen.
Als je het vanuit de IJslandse microsoft store koopt dan komt het goedkoper uit namelijk 28euro voor de premium pass.Buy Forza Horizon 5 Premium Add-Ons Bundle | Xbox
The Forza Horizon 5 Premium Add-Ons Bundle includes Forza Horizon 5: Rally Adventure, Forza Horizon 5: Hot Wheels, VIP, Car Pass and the Welcome Pack. This add-on requires Forza Horizon 5 (game sold separately).www.xbox.com
Ms gaat hun eigen games nooit uit de pass halen eigenlijk, enkel de games van andere devs verdwijnen soms.hier nog dagje langer wachten
Morgen met mijn verjaardag naar restaurantje
Hoe zit dit dan moest het zijn dat FH5 uit de gamepass gehaald word? Ben je dan je aankoop ook kwijt?
Vorige week een Series X in huis gehaald, eerste Xbox ooit dus het is allemaal wat nieuw voor me.
Nope enkel gamepass hier.Als je op xbox zou spelen, kan je u land verzetten naar nieuw zeeland. Dan kan je vroeger spelen. Komt daar altijd vroeger uit dan bij ons, doen we al jaren met fifa eigenlijk. Zou het maar raar vinden dat niet zou werken met forza.
Nope enkel gamepass hier.
En heb me zelfs gemist, is pas om 00h00 dus eigenlijk al 9/11 ipv 08/11.
![]()
![]()

Voordeel aan goed optimized game e, mochten ze allemaal maar zo zijn.Impressed van de performantie op mijn 5 jaar oude hardware.
Was een beetje bezorgd toen ik de pc specs las, dat het niet te fraai zou zijn en/of ik op medium settings zou moeten spelen.
Maar na die benchmark test zet mijn spel alles op ULTRA en ik heb nog 60+fps op mijn GTX 1070ti in 1440p.![]()
ja, hij draait goed. Ik speel em op quality mode -> 1440p - 1080p aan 30FPS met RT etc. Je hebt ook een performance mode met locked 60FPS 1080pZou deze game goed draaien op een series S ? toch aan het twijfelen om even een xbox weeral te kopen lol
Draait als een zonnetje op 1080p en enorm schoon. Als je post terug ga zie je ingame screenshot dat op de series s is gemaakt.Zou deze game goed draaien op een series S ? toch aan het twijfelen om even een xbox weeral te kopen lol
Ga eerst black friday afwachten mss dat die console wat afslaat nu staat die 290€.Draait als een zonnetje op 1080p en enorm schoon. Als je post terug ga zie je ingame screenshot dat op de series s is gemaakt.
Zou ik ook doen, soms keer zien op Pepper ( is daar al voorbij gekomen voor 220 euro )Ga eerst black friday afwachten mss dat die console wat afslaat nu staat die 290€.