Forza Horizon 5

Forza Horizon 5

Alleen een beetje een ambetant uur voor de gamepass release.. 22h00 uur onze tijd vanavond als ik de afteltimer op mijn gamepass app mag geloven... net als ik ongeveer moet gaan slapen met de vroegen :) Zal dan pas morgen zijn voor mij.

Alleen een beetje een ambetant uur voor de gamepass release.. 22h00 uur onze tijd vanavond als ik de afteltimer op mijn gamepass app mag geloven... net als ik ongeveer moet gaan slapen met de vroegen :) Zal dan pas morgen zijn voor mij.
Als je op xbox zou spelen, kan je u land verzetten naar nieuw zeeland. Dan kan je vroeger spelen. Komt daar altijd vroeger uit dan bij ons, doen we al jaren met fifa eigenlijk. Zou het maar raar vinden dat niet zou werken met forza.

hier nog dagje langer wachten :)
Morgen met mijn verjaardag naar restaurantje
Forza komt op gamepass op 9/11 (dit is de normale release).
Als je de premium pass koopt voor 28euro dan kan kan je nu al spelen.

Als je het vanuit de IJslandse microsoft store koopt dan komt het goedkoper uit namelijk 28euro voor de premium pass.
Hoe zit dit dan moest het zijn dat FH5 uit de gamepass gehaald word? Ben je dan je aankoop ook kwijt?
Vorige week een Series X in huis gehaald, eerste Xbox ooit dus het is allemaal wat nieuw voor me.

First party games zouden normaal gezien permanent in de game pass blijven.
Beetje zelfde verhaal als bij PS+, zo lang je de game pass hebt kan je het spelen. Loopt je abonnement af kan je het niet meer spelen totdat je je opnieuw abonneert.

hier nog dagje langer wachten :)
Morgen met mijn verjaardag naar restaurantje

Hoe zit dit dan moest het zijn dat FH5 uit de gamepass gehaald word? Ben je dan je aankoop ook kwijt?
Vorige week een Series X in huis gehaald, eerste Xbox ooit dus het is allemaal wat nieuw voor me.
Ms gaat hun eigen games nooit uit de pass halen eigenlijk, enkel de games van andere devs verdwijnen soms.
Maar als je bv een game leuk vindt, en die gaat uit de pass krijg je wel korting door gamepass voor hem aan te kopen.

Als je op xbox zou spelen, kan je u land verzetten naar nieuw zeeland. Dan kan je vroeger spelen. Komt daar altijd vroeger uit dan bij ons, doen we al jaren met fifa eigenlijk. Zou het maar raar vinden dat niet zou werken met forza.
Nope enkel gamepass hier.
En heb me zelfs gemist, is pas om 00h00 dus eigenlijk al 9/11 ipv 08/11.

Screenshot-2.jpg

Screenshot-1.jpg

Nope enkel gamepass hier.
En heb me zelfs gemist, is pas om 00h00 dus eigenlijk al 9/11 ipv 08/11.

Screenshot-2.jpg

Screenshot-1.jpg

FORZA HORIZON 5 NEW ZEALAND RELEASE TIME​

The release date and time for when Forza Horizon 5 will come out in New Zealand is 00:01 NZDT on November 9th.

This should translate to 04:01 PT, 07:01 ET, and 11:01 GMT on November 8th for the United States and United Kingdom. Basically, it will allow you to enjoy the Standard or Deluxe edition of the game earlier.

It’s not recommended in case any problems arise, but you can follow the below steps on Xbox to possibly play at NZDT time in your region:

• Select Settings
  • Click System
  • Proceed to Language and Location
  • Change Location to New Zealand
  • Reset Xbox console

yup yup ik snap het van de timesettings, maar ik heb geen xbox! :)
En ik ga niet met de tijd foefelen op mijn pc voor ik hier vodden heb met 1 van mijn software authenticators van allerlei toepassingen.

Impressed van de performantie op mijn 5 jaar oude hardware.
Was een beetje bezorgd toen ik de pc specs las, dat het niet te fraai zou zijn en/of ik op medium settings zou moeten spelen.

Maar na die benchmark test zet mijn spel alles op ULTRA en ik heb nog 60+fps op mijn GTX 1070ti in 1440p. :oink:

Impressed van de performantie op mijn 5 jaar oude hardware.
Was een beetje bezorgd toen ik de pc specs las, dat het niet te fraai zou zijn en/of ik op medium settings zou moeten spelen.

Maar na die benchmark test zet mijn spel alles op ULTRA en ik heb nog 60+fps op mijn GTX 1070ti in 1440p. :oink:
Voordeel aan goed optimized game e, mochten ze allemaal maar zo zijn.
Enjoy it !

vind het op zich wel leuk (logisch want vond dat bij de 4 ook), maar toch heel blij dat dit mij maar voorlopig 1 euro gekost heeft :p

Ik heb vorige maand de Series S gekocht voor €300 met gratis FIFA 22 (wat ik sowieso wou), en ben er heel content van. FH5 draait inderdaad echt goed op Series S en die laadtijden zijn zalig.

Precies toch wat netwerkproblemen. Vaak disconnects en als je prijs hebt tijdens een skill chain... :unsure:

Terug
Bovenaan