Forza Horizon 5

Forza Horizon 5

Tell us more!

Ge koopt Live Gold voor een periode en kunt dan upgraden naar Game Pass Ultimate voor een euro.
Dit verlengt dan naargelang de lengte van Uw Gold abonnement.
Dus als ge 3 jaar Gold koopt kunt ge die upgraden voor 1 euro naar 3 jaar Ultimate.
3 jaar is het maximum dat mogelijk is normaal, zo heb ik het vorig jaar toch kunnen doen.
Euh nee...

Ik heb gewoon de xbox app op pc geopend en geklikt om xbox gamepass te kopen daar zag ik dat het 1 euro was (alé 1 pond + 2 maanden gratis) en dan gewoon geaccepteerd eh.
ahja zo, de gewone via gamepass en premium om nu al te kunnen spelen. Dacht ff premium volledig voor 29€ :eek:

Bah, geen paypal betaaloptie, daar gaat mijn mogelijkheid om het te kopen
Werkt dit? dus gewone via gamepass en dan upgraden via de ijslandse store naar premium versie?

Euh nee...

Ik heb gewoon de xbox app op pc geopend en geklikt om xbox gamepass te kopen daar zag ik dat het 1 euro was (alé 1 pond + 2 maanden gratis) en dan gewoon geaccepteerd eh.

Werkt dit? dus gewone via gamepass en dan upgraden via de ijslandse store naar premium versie?
Ja dit werkt, ik heb het zo gedaan :)

Lap, kan het al terug herinstalleren, als ik de game wil opstarten opent de GameServices app en daar stopt het -_-.

My-Great-Game-My-Great-Capture-2021-11-06-11-28-14.png

Deze game op de series s zie er toch gelikt uit ze :love:

Wat voor een review is le nu dit weer;
‘Een game voor een beperkt publiek, dus hier zijn wat alternatieven’

‘Forza Horizon 5’ is een uitstekende racegame voor een beperkt publiek

Wat voor een review is le nu dit weer;
‘Een game voor een beperkt publiek, dus hier zijn wat alternatieven’

‘Forza Horizon 5’ is een uitstekende racegame voor een beperkt publiek

Zijn ze bij hln ff vergeten dat het ook op pc kan 😝

Nu bij hln moet je niet zijn voor kwaliteitskrant, dus voor reviews ook niet he, logisch dat ze de lijn doortrekken

Zijn ze bij hln ff vergeten dat het ook op pc kan 😝

Nu bij hln moet je niet zijn voor kwaliteitskrant, dus voor reviews ook niet he, logisch dat ze de lijn doortrekken
En ook al heb je ook geen game pc. Dan nog kan je via de cloud op je laptop of tablet gamen. Niet ideaal nee, ook wel het vernoemen waard in deze ‘review’.

En omdat het racefavorietje van dit jaar enkel op Xbox te spelen valt, een platform dat een kleine minderheid van Belgische gamers in huis heeft

Zijn er eigenlijk statistieken van? In mijn omgeving regeert Koning Xbox heb ik de indruk. Zou me verbazen dat het verschil zo gigantisch is.

thanks!

Het werk idd via de xbox game pass en dan de premium edition gekocht aan 28 euro.

De gfx zijn wel impressive moet ik zeggen (op pc)
Het enige waar ik me weer serieus aan stoor is dat er rond alle characters precies een glow zit, vooral zichtbaar bij het haar.
En bij de mannelijke hoofdrol speler, daar scheelt toch iets met dien zijn mond/uitspraak :p

Vanuit rationeel standpunt heb ik na de ps4 terug voor de XSX gekozen puur omwille van gamepass. Playstation 5 games aan €80 vond ik echt veel te duur. Ook komen de exclusives nog naar ps4, dus ik mis niets.

Vanuit rationeel standpunt heb ik na de ps4 terug voor de XSX gekozen puur omwille van gamepass. Playstation 5 games aan €80 vond ik echt veel te duur. Ook komen de exclusives nog naar ps4, dus ik mis niets.
Ik heb een PS5 en GamePass. Met die laatste kan ik perfect via de cloud gamen naar pc.

Ik ben teleurgesteld ,alles is bijna copy-paste van de vorige games ,enige wat er nieuw is is de map zelf en een paar nieuwe wagens ,ze hebben zelfs het moeite niet gedaan om nieuwe velgen toe te voegen. :headshake:

Terug
Bovenaan