Finale trailer van A Quiet Place: Part II

Paramount gaf zonet hun zogenaamde ‘finale trailer’ vrij van A Quiet Place Part II. Het vervolg op de eerste horrorfilm van John Krasinski uit 2018 zou oorspronkelijk worden gelanceerd in maart 2020, maar werd wegens de coronapandemie eerst uitgesteld naar april 2021 en vervolgens naar september 2021. Begin maart kwam er reeds een bekendmaking dat de film toch vervroegd de bioscoopzalen zou bereiken. Amerikanen mogen de release verwachten op 28 mei. Bij ons is het iets langer wachten, namelijk tot 16 juni.

A Quiet Place: Part II gaat verder waar het eerste deel is geëindigd. We bevinden ons opnieuw in de post-apocalyptische wereld waar een buitenaards ras vrijwel de gehele mensheid heeft uitgeroeid en mensen enkel kunnen trachten te overleven door geen geluid te maken. De Abbott-familie, met Emily Blunt in de hoofdrol, verlaat deze keer het ouderlijke huis en gaat verder met de zoektocht naar tekens van leven. Al snel ontdekken ze dat de buitenaardse wezens niet het enige gevaar zijn.

Wie de eerste film nog niet heeft gezien, raad ik absoluut aan deze te bekijken! De finale trailer van 'Part II' kan je hieronder afspelen.

 
Ik was met een half oog begonnen aan het eerste deel maar bij de scène op de brug wist ik dat het de moeite ging zijn om met volle aandacht te kijken.

Zeker benieuwd naar dit tweede deel. Alleen, en hopelijk is dat gewoon omdat het een trailer is, ben ik niet zo'n fan van het monster al te vaak in beeld te brengen. De geïmpliceerde dreiging is voor mij beter dan visuele horror
 
Terug
Bovenaan