Final Fantasy XVI

Final Fantasy XVI

Argh, amazon wil mijn betaling niet accepteren ook al zegt de bank dat het ok bij hen is. :sop:
Hopelijk krijg ik dit hier nog opgelost om het spel nog steeds donderdag te krijgen :eek:

/edit: gelukt! Verzonden en nog steeds levering op donderdag :scream: Moest blijkbaar de betaling opnieuw proberen in Edge ipv Chrome/Brave :unsure:

Laatst bewerkt:
Eerste reviewscore is binnen:

Some points from the Famitsu reviewers:
- Epic story with gut wrenching developments
- Depth to mastering combos & abilities
- Something anyone can enjoy
- Becoming an Action RPG is not a change but an evolution
- "FF-ness" is there
- 30-40 hours, 70 hours for completionists.
Famitsu echt een schijt blad vind ik, maar er bestaat wel geen twijfel dat dit een topper is.

Famitsu "Zelda 10/10/10/10".

Hadden ze nu een groene punthoed op de cover hadden ze dat extra puntje.

Mjaaaa, die Famitsu scores. Ik beeld mij daar gewoon "de videogame-tijdschrift versie" in van al die Japanse tv-shows waar volwassen mensen constant vol verbazing alles moeten ophemelen en niks negatief mag gezegd worden.

"NEW Final Fantasy? SUGOIIIIIIIIIIII!"

fzxV.gif

Game is echt top ! 😍😍😍 wel nog steeds beetje last van zo stotters op performance mode. Maar niet echt storend “ voor mij toch “

Alle, ik ben geplooid. Kheb hem net besteld op Amazon voor €60, gaat hier wel iets later toe komen zo te zien, maar is niet zo erg dan kan ik Diablo 4 nog wat afronden tot dan.

Toch jammer dat ze beloven dat alles perfect werkt. Maar dan de performance mode nog steeds problemen heeft.
Game werkt nochtans perfect op graphics mode. Gameplay zonder drops aan 30fps met mooie graphics primeert bij dergelijke titel bij mij toch meer.

Morgen komt m'n deluxe edition aan. M'n lief heeft ook de digitale editie besteld, dus ga toch vanaf middernacht even beginnen. Leuk om zo'n hoge scores te zien. Final Fantasy terug in topvorm!

Voor mij is 30 fps onspeelbaar helaas. Me ogen kunnen er niet aan wennen. Ook gigantische motion blur waardoor het helemaal niet lukt.

Terug
Bovenaan