Final Fantasy XIV

MMORPG PC PS5 PS4 XBOX Final Fantasy XIV

Inderdaad focussen op de msq en je class quests doen.
Quests met een blauw icoon unlocken extra dingen zoals extra dungeons, glamour systeem

Maar om het verhaal te volgen is het gewoon de msq.

De class quest van level 30 is wel belangrijk trouwens dan krijg je je job stone( advanced class).
 
Ik moet nog altijd de story verder doen, zo veel bezig met andere games. Moet dringend verder doen voor dat endwalker er is.
 
M'n astro & machinist op lvl 80. Paladin is lvl 74. Nu MSQ afwerken ( zit nu op patch 5.1 ) + de blauwe unlocks nog verder doen.
Wil die afwerken vooraleer Age of Empires 4 er is. Anders gaat m'n focus volledig weg zijn :)
 
MSQ hier wel gedaan, blauwe quests nog bijlange niet.
Misschien mij daar eens aanzetten morgen/overmorgen.
 
Endwalker media tour embargo is verlopen en damn! Wat ik op youtube zag, dat zag er toch weer goed uit! Hoe goed ziet garlemald er uit :O

Proberen om niet te veel te bekijken om het zelf te ontdekken volgende maand maar het zal niet gemakkelijk zijn om de temptatie te weerstaan.
 
Endwalker media tour embargo is verlopen en damn! Wat ik op youtube zag, dat zag er toch weer goed uit! Hoe goed ziet garlemald er uit :O

Proberen om niet te veel te bekijken om het zelf te ontdekken volgende maand maar het zal niet gemakkelijk zijn om de temptatie te weerstaan.
Ik ga nog niks kijken, ik wil de moment zelf van mijn sokken geblazen worden :love:
 
Inderdaad, dat zal het beste zijn. Heb gewoon 1 video gezien van Jesse Cox maar verder ga ik hier ook niets bekijken.

Heb een weekje verlof wanneer endwalker uitkomt dus zal met veel zin kunnen beginnen daar. :D
Al ben ik mij ook heel goed bewust dat MMO launches altijd problemen geven. :p Maar de vakantiedagen moet opgebruikt worden dus waarom niet. :laugh:
 
Bwa voor mij niet heel erg, nieuwe pc bouwen dit weekend en verder waar we in 2013 waren gestopt ( lvl 40 ofzo ) of opnieuw beginnen misschien.

Tijdje terug ook al de complete edition gekocht voor 13 Euro dus heb nog wel wat voor de boeg voor Endwalker.
 
Bwa voor mij niet heel erg, nieuwe pc bouwen dit weekend en verder waar we in 2013 waren gestopt ( lvl 40 ofzo ) of opnieuw beginnen misschien.

Tijdje terug ook al de complete edition gekocht voor 13 Euro dus heb nog wel wat voor de boeg voor Endwalker.
Welkom op onze server!
 
Het het deze nacht ook gezien in de LL :(
Achja, op zich niet zo erg. Had wel vakantie maar daar ga ik alleszins toch van genieten of endwalker er nu is of niet. :D
 
Normaal was het morgen zover,maar ik heb nog genoeg te doen.heb liever een afgewerkt spel dan een spel da nie werkt zoals de meeste games die nu uitkomen
 
Terug
Bovenaan