Final Fantasy XIV

MMORPG PC PS5 PS4 XBOX Final Fantasy XIV

Ik speel het ook op ps5 en speelt echt heel goed.in het begin ga je gewoon ff moeten zoeken en alles aanpassen hoe jij alles wil hebben.maar eens dat dit voorbij is staat er u een zallige game te wachten.
is ps5 cross play met pc? of op eigen servers?
 
Idd je speeld samen met pc en als je wil kan he ook muis en toetsenbord gebruiken op uw ps.maar met een controller is het ook goed te doen want er zijn ook pc gamers die een controller gebruiken
 
hmm misschien toch es proberen dan, denk dat ik bijna aan heavensward zat maar speel liever in mijn zetel met controller :)
 
Dit is al mijn 2de character :laugh: Was ook eerst op cerberus begonnen had er lvl 80 white mage en ninja maar dan naar omega verhuisd. :p
Voorlopig geen zin om een derde keer de msq te doorlopen

Kan wel een linkshell joinen als die er is?
 
Dit is al mijn 2de character :laugh: Was ook eerst op cerberus begonnen had er lvl 80 white mage en ninja maar dan naar omega verhuisd. :p
Voorlopig geen zin om een derde keer de msq te doorlopen

Kan wel een linkshell joinen als die er is?
Ja, maar dan moeten we eens allebei online zijn.
Straks ben ik wel on the line tegen 21/22 uur.
 
Ik zie echt nie in wrm he een alt zou maken want je kan alle jobs maken op 1 char en als je da zo doet krijg je meer xp tot de lvl van uw hoogste job.tenzij je echt op een andere server zou spelen.
 
Ik zie echt nie in wrm he een alt zou maken want je kan alle jobs maken op 1 char en als je da zo doet krijg je meer xp tot de lvl van uw hoogste job.tenzij je echt op een andere server zou spelen.
Het enige waarom je dat zou doen is om nog eens de msq te spelen :D En je zou dus ook wel vrij snel kan levelen i.p.v. enkel de duty finder te doen of palace of the death.
 
Voor msq kan ik idd wel begrijpen alleen de arr questen weet ik het niet zo goed maar aan de andere kant heb ik nog niet de ingekorte versie gespeeld.ik lvl idd door dungeons fate's en de daily quest.palace of de death nog nie echt veel gedaan
 
Ben dan ook een marauder/warrior begonnen op Cerberus de zaterdag, ondertussen level 22 en juist Luminosa verlaten met airship maar is dat normaal dat ik nog altijd geen dungeon ben tegen gekomen of heb ik er los overgezien ? Heb nochtans alle quests die ik tegen kwam gecomplete.

Heb ook wat moeilijkheden met targeting van mobs op de PS5 met controller, niet ideaal als tank natuurlijk, iemand soms tips om het makkelijker te maken.
 
Alle quest hoef je nu ook niet te doen,ik zou zeggen volg gewoon de msq meestal is dit al genoeg om te lvl.targeten doe gewoon links en rechts met uw d pad of l1 naar onder en boven
 
Gisterenavond nog wat verder gespeeld en ondertussen twee dungeons tegen gekomen, zit precies wat voor op schema kwa level.

Eens proberen met de pijltjes dan om te targetten, gebruikte tot nu toe steeds X maar dan duurt het soms even voor hij de juiste mob heeft.
 
Gisterenavond nog wat verder gespeeld en ondertussen twee dungeons tegen gekomen, zit precies wat voor op schema kwa level.

Eens proberen met de pijltjes dan om te targetten, gebruikte tot nu toe steeds X maar dan duurt het soms even voor hij de juiste mob heeft.
Ja, ik gebruik ook de pijltjes.
De meeste dungeons unlock je enkel via de MSQ, dus het best die zo goed mogelijk volgen en de sidesquests aan de kant laten voor als je een andere class wil levelen op je character. En ook je classquests niet vergeten, die heb je telkens om de 5 lvl's (1/5/10/15/...)
Wat is je ingame-naam, dan zal ik je toevoegen?
 
Ja, ik gebruik ook de pijltjes.
De meeste dungeons unlock je enkel via de MSQ, dus het best die zo goed mogelijk volgen en de sidesquests aan de kant laten voor als je een andere class wil levelen op je character. En ook je classquests niet vergeten, die heb je telkens om de 5 lvl's (1/5/10/15/...)
Wat is je ingame-naam, dan zal ik je toevoegen?
ok vanaf nu enkel nog de msq en class quests .
Mijn ingame naam is Charlie Stone
 
Terug
Bovenaan