FlyingHorseman
Well-known member
Ik heb sowieso meer interesse in Barbie dan in Joker 2.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ah gij gaat voor Gosling, got itIk precies ook. En dat heeft totaal niks met Margot Robbie te maken.

Gaat niet iedereen altijd voor de Gos?Ah gij gaat voor Gosling, got it![]()
Ik ben niet speciaal fan van Gosling (maar heb er ook niks tegen). Tis nu ook niet alsof Robbie zo afstotelijk is ofzoGaat niet iedereen altijd voor de Gos?

MIJN OGEN!!!!!Ik heb sowieso meer interesse in Barbie dan in Joker 2.
Ale Margot heeft toch schoon lichaam? Of wil je meer vlees in de kuip?Die quasi naakte vrouw op de achtergrond viel mij vlugger op dan het netvliesverbrandende outfits. Margot Robbie ook niet eens mijn idea van een mooi lichaam, iedertzijne
Valt Star Wars bij deze grafiek wel onder sci-fi (en superhelden). Ik zou denken actie of misschien fantasy. SW is misschien sci-fi opera of een voorbeeld van soft sci-fi. Bij hard sci-fi kan je films als Interstellar, Prime, Arrival, dat soort films inbeelden, al wordt soms die categorisatie gebruikt voor exact science (hard) en social sciences (soft). Maar meestal is het hoe trouw men blijft aan de sci-fi, dus hoeveel fiction er is, en hoeveel science er is. Bij SW ligt de focus natuurlijk op fictie en amusement.Inderdaad. Als ik spreek over sci-fi tegen minder fanatieke filmkijkers krijg ik veelal de reactie dat ze niet graag naar Star Trek en Star Wars kijken....
Dus volgens de grafieken is eigenlijk Comedy en Docu het populairst.
Op het eerst zicht zag dat er nog positief uit
![]()
maar dan ontdekt ge dat die van sci-fi maar begint op 3%![]()