Film, Series & TV - all the Latest!

Gisteren bekeken en instant fan. Zeer gek dat ik die als kind niet gezien heb. Onze videotheek zal hem niet in stock gehad hebben, anders was deze ongetwijfeld een favoriet geweest in de good ol' days of videotape.

Ik ben er vrij zeker van dat ik die vroeger ooit gezien moet hebben, al kan ik mij er niks meer van herinneren. Dus bij deze zal ik hem ook eens (her)bekijken.

hi9hs2fen0391.jpg

Extremer dan La Vie d'Adèle gaat het toch niet worden denk ik ...

La Vie d'Adèle is inderdaad te extreem, en het wordt nog eens vuiler als je berichtgevingen als dit leest

When Blue Is The Warmest Color was released in 2013, it was the talk of just about every film critic. It unanimously won the Palme d’Or at the Cannes Film Festival and took the cinematic world by storm.

It wasn’t long, however, before controversy began to shroud the film. Not only was the movie immediately infamous for its graphic sex scenes, but it was revealed that the working conditions on set were brutal and unfair. Director Abdellatif Kechiche was scrutinized for his behavior on set, and allegations of sexual assault were levied against him.

Ik ben alleszins niet voor de film.

La Vie d'Adèle is inderdaad te extreem, en het wordt nog eens vuiler als je berichtgevingen als dit leest

Ik ben alleszins niet voor de film.

Het probleem met La Vie d'Adele is vooral dat wat een warm portret zou moeten zijn van een tienermeisje dat haar seksualiteit ontdekt, een film geworden is die geschoten is door de lens van een heteroseksuele vetzak.

Het enige positieve is dat het een springplank geworden is voor Léa Seydoux en Adéle met de moeilijke achternaam op acteervlak.

af26147d-ed44-11ec-b07d-02b7b76bf47f.jpg

FVK-IUQUsAAODHr

De nieuwsfeitjes van de laatste dagen.

Terug
Bovenaan