Film, Series & TV - all the Latest!

Recent werd de releasedatum van het vijfde en laatste seizoen van Stranger Things aangekondigd.

Eerlijk gezegd doet het mij nog weinig. We zijn ondertussen al bijna 10 jaar na het eerste seizoen. In het begin was dat nog goed en leuk maar na seizoen 2 zaten er te lange pauzes tussen waardoor de interesse toch erg minderde. Akkoord dat corona er nog tussen zat maar zeker het vierde seizoen heb ik na lang uitstellen gekeken.
Ik ga hem wel uitkijken, maar het eerste seizoen had wel iets magisch. Sfeer zat helemaal goed. Na verloop van tijd werd de eighties nostalgie een gimmick. Zou het eerste seizoen nog eens willen herbekijken, maar ik ga de rest niet meer bekijken denk ik. Vijfde seizoen ben ik wel benieuwd naar.

Aftersun op 3 :support:

Paar opmerkelijk hoge scoorders en enkele serieuze gaten zoals idd Banshees maar toch een leuk lijstje. Kga er ook eens over peinzen, moeten we hier ook eens doen!

Die is al uit ja, vorige zaterdag ook gaan kijken. Lekker fris in de zaal terwijl het buiten bakken en braden was.
Vond de film wel ok, maar kan niet tippen aan de eerste en tweede

Die is al uit ja, vorige zaterdag ook gaan kijken. Lekker fris in de zaal terwijl het buiten bakken en braden was.
Tweede paar dagen geleden herbekeken, op de openingsscène na is dat een gedrocht. Heel teleurstellende rewatch.

Ook zaterdag gaan kijken, ik vond die eigenlijk ook wel OK. Lijkt wel een beetje een combinatie van 2.5 film-ideetjes in 1 film gestoken.

Misschien hier eens proberen:
mijn dochtertje wil graag alle pokemon afleveringen zien. Op netflix en prime staat het eerste seizoen maar na 52 stopt het (zijn er normaal 82). Iemand een idee waar ik de rest kan bekijken (in het NL)

Nog maar eens een filmlijstje. Deze keer lijst de New York Times de beste films van de 21ste eeuw op, van de laatste 25 jaar dus. Gekozen door meer dan 500 regisseurs, acteurs en producers.

The 100 Best Movies of the 21st Century
Nog vier die ik moet zien:
The Worst Person in the World
Fish Tank
Toni Erdmann
Y tu mama tambien

Round of applause voor iedereen die gestemd heeft want Best In Show is in de lijst opgenomen.

73 74 75 van de 100 gezien :)

Edit : paar aanpassinkjes gemaakt na mijn watchlist op imdb te checken.

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan