Neil Gaiman’s ‘The Sandman’ to End With Season 2 at Netflix (EXCLUSIVE)
Netflix's "The Sandman" from Neil Gaiman will end with Season 2. The news comes on the heels of sexual misconduct allegations against Gaiman.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja, hoe durven ze! Verschillende huidskleuren vertegenwoordigen in een fantasy film?? Waar gaat de wereld toch naartoeHet eerste teaser shot voor de Masters of the universe.
De cast is ook bekend gemaakt.
Jammer genoeg met het nodige race swapping.
Ik vind Idris een geweldige acteur, versta me niet verkeerd. Maar als fan van de serie van kind af aan, vind ik dat ze hem dan beter een andere rol hadden gegeven.Ja, hoe durven ze! Verschillende huidskleuren vertegenwoordigen in een fantasy film?? Waar gaat de wereld toch naartoe
Damn. Eén van de echte groten die ons verlaat.Nog een zeer grote naam die helaas overleden is...
Gene Hackman, wife found dead in Santa Fe home; no foul play suspected
Een van de beste acteurs ooit, een zeer rijke filmografie. Unforgiven, The French Connection, The Conversation, The Royal Tenenbaums, Bonnie and Clyde, Night Moves, Mississippi Burning, No Way Out, The Poseidon Adventure, The Firm, The Quick and the Dead, Enemy of the State,...
Zou wel lachen zijn dat Dolph Lundgren ineens een cameo doet.Het eerste teaser shot voor de Masters of the universe.
De cast is ook bekend gemaakt.
Jammer genoeg met het nodige race swapping.
![]()
Top Gun en The Doors zijn ook top of mind als ik aan hem denk.RIP. Zelf ben ik vooral fan van Heat waar hij voor mij niet moest onderdoen voor Pacino en De Niro![]()
Val Kilmer (65) overleden, de bad boy bekend van 'Top gun', 'Batman forever' en 'The Doors' | VRT NWS Nieuws
In de VS is acteur Val Kilmer (65) overleden aan de gevolgen van een longontsteking. Dat meldt zijn dochter aan de krant The New York Times. Kilmer speelde onder meer Bruce Wayne in 'Batman forever' (naast Nicole Kidman) en Jim Morrison in 'The Doors' van regisseur Oliver Stone.www.vrt.be
Jongens... Tombstone???Top Gun en The Doors zijn ook top of mind als ik aan hem denk.
InderdaadJongens... Tombstone???