Film, Series & TV - all the Latest!

ezcasqic4qje1.jpeg

First image van Nolan's The Odyssey en meteen ook bevestiging dat Matt Damon de rol van Oddyseus op zich neemt.

The Brutalist director says the film has made him ‘zero income’

Een interessante (en wederom onheilspellende) quote van Brady Corbet over de financiën van een onafhankelijke film. Hij zegt dat hij zowel aan Vox Lux als The Brutalist geen inkomen over gehouden heeft.

In werkelijkheid zal het iets genuanceerder zijn aangezien hij lid is van de Directors Guild of America en die een minimumloon voorzien hebben, afhankelijk van onder andere de draaiperiode. Ik heb gelezen dat dat in zijn geval 250.000 dollar zou zijn. Dat klinkt heel veel maar daar gaat ook nog een stuk af voor oa de manager of het talentenbureau. Bij onafhankelijke films steken de filmmakers vaak ook nog een deel van hun verloning terug in de film wanneer er wat financiële gaten vallen. En dan komt er nog bij dat zijn vorige film bijna 7 jaar geleden uitgekomen is en de overschot dus eigenlijk zou moeten volstaan tot zijn volgende, die mogelijk weer meer dan 5 jaar op zich laat wachten.

Rijk ga je dus niet worden van de vrijheid die onafhankelijke films je bieden. Maakt meteen heel duidelijk waarom veelbelovende jonge cineasten zoals Barry Jenkins of Chloe Zhao meteen op de kar van Disney springen.

Het eerste teaser shot voor de Masters of the universe.
De cast is ook bekend gemaakt.
Jammer genoeg met het nodige race swapping.

He-Man-Movie-crop-1024x683.jpg

Ja, hoe durven ze! Verschillende huidskleuren vertegenwoordigen in een fantasy film?? Waar gaat de wereld toch naartoe
Ik vind Idris een geweldige acteur, versta me niet verkeerd. Maar als fan van de serie van kind af aan, vind ik dat ze hem dan beter een andere rol hadden gegeven.
Enfin, ik ben al blij dat men eindelijk een film gaat maken.
Hopelijk een beetje op het niveau van Lord of the rings

Laatst bewerkt:
95 jaar is een mooie leeftijd maar wat een legende inderdaad. Verre van alles van de man gezien maar wat ik heb gezien was nooit slecht. Zeker zijn werk uit de seventies is gewoon af. En meesterlijk natuurlijk in Royal Tenenbaums en Unforgiven

RIP. Zelf ben ik vooral fan van Heat waar hij voor mij niet moest onderdoen voor Pacino en De Niro

RIP. Zelf ben ik vooral fan van Heat waar hij voor mij niet moest onderdoen voor Pacino en De Niro
Top Gun en The Doors zijn ook top of mind als ik aan hem denk.

Terug
Bovenaan