Jules 'ezechiel 25:17' Winnfield
Well-known member
75/100. Mooie lijst inderdaad! Nooit commercieel maar ook nooit arty farty. En op die manier toch ook vrij toegankelijk
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
71/100.Nog maar eens een filmlijstje. Deze keer lijst de New York Times de beste films van de 21ste eeuw op, van de laatste 25 jaar dus. Gekozen door meer dan 500 regisseurs, acteurs en producers.
The 100 Best Movies of the 21st Century
Top lijstje kan me er helemaal in vinden.71/100.
Mooi lijstje wel! Moet er dus nog 29 afvinken.
Heel toffe lijst imo.
Mijn grootste WTF is toch wel dat Superbad al bijna 20 jaar oud is.
www.nbclosangeles.com
Ja pakt mijn geld maar![]()
'Dune'-regisseur Denis Villeneuve maakt nieuwe Bond-film, nog onduidelijk wie 007 zal vertolken | VRT NWS Nieuws
Denis Villeneuve zal de nieuwe James Bond-film regisseren. De Canadese regisseur - bekend van films als 'Dune' en 'Blade Runner 2049' - voelt zich vereerd: "Ik ben een grote fan, voor mij zijn die films heilig." Wanneer de nieuwe film zal worden opgenomen en wie de hoofdrol zal vertolken, is nog...www.vrt.be
Ik was 12 toen Buffy op Kanaal 2 begon. I never stood a chance. I mean; Buffy, Willow, Cordelia, Dawn, Faith, Drusilla, Tara, Anya, Jenny, Glory, ... Hell even Joyce, Buffy's mom.
Begon tamelijk onschuldig met enkele posters maar tegen mijn 16 waren de muren van mijn slaapkamer praktisch volgepleisterd (met Buffy posters). Die cast was ronduit onverantwoord voor een toen hevig puberend brein als het mijne.No argument here. Heb zo'n 3 jaar geleden heel de reeks nog is terug gezien en honestly still holds up insanely well. Had een beetje schrik voor een rewatch dat het core jeugdsentiment onderuit zou halen but hell no. Hush is legit tot vandaag een van de beste single episodes of TV ever. The body sloeg mij met verstomming. Kdenk zelfs dat ik daar destijds te jong voor was om die mokerslag naar waarde te incasseren. Vrij insane om dat in zo'n show te steken. The Gift verliest natuurlijk een beetje aan impact omdat je weet dat het daar niet eindigt maar herinner me nog wel dat ik als jonge snotter vol ongeloof naar het scherm zat te staren en ook die blijft gewoon goeie tv. The Hell, zijn er zelfs in geslaagd om een musical episode te maken die niet enkel goed is maar een van de beste van de show.En zonder overdrijven: Ik vind Buffy en Angel geweldig goede series, zeker voor die tijdsperiode.

Yeah praktisch onmogelijk dat ze datzelfde niveau van de originele reeks gaan halen. Maar gaat toch speciaal zijn om SMG na al die tijd Mr. Pointy terug te zien opnemen en doorgeven. I'll be there for sure.Heel eerlijk, voor mij hoeft Buffy reboot absoluut niet... Het was goed zoals het was![]()

You're missing out, Maar tis tegelijk ook moeilijk om aan te raden. Er zitten afleveringen bij die kunnen competent met de beste tv ooit. Maar, typisch voor die tijdsperiode, de hoeveelheid fluff is ook enorm.Nooit gezien eerlijk gezegd.