Film, Series & TV - all the Latest!

Ook op 1 April gepost. Even afwachten 😅
Bij deze.

Geen 1 april grap dus 😜

Nieuwe Aster inbound voor Mei

c0qyz3fy90ue1.jpeg

Wat een poster :drool: Met een heel dikke 3 op 3 voor mij een van de interessantste nieuwe auteurs in cinema. Bring it!

Recent werd de releasedatum van het vijfde en laatste seizoen van Stranger Things aangekondigd.

Eerlijk gezegd doet het mij nog weinig. We zijn ondertussen al bijna 10 jaar na het eerste seizoen. In het begin was dat nog goed en leuk maar na seizoen 2 zaten er te lange pauzes tussen waardoor de interesse toch erg minderde. Akkoord dat corona er nog tussen zat maar zeker het vierde seizoen heb ik na lang uitstellen gekeken.

Recent werd de releasedatum van het vijfde en laatste seizoen van Stranger Things aangekondigd.

Eerlijk gezegd doet het mij nog weinig. We zijn ondertussen al bijna 10 jaar na het eerste seizoen. In het begin was dat nog goed en leuk maar na seizoen 2 zaten er te lange pauzes tussen waardoor de interesse toch erg minderde. Akkoord dat corona er nog tussen zat maar zeker het vierde seizoen heb ik na lang uitstellen gekeken.
Het is wel eens iets anders om te kijken op kerst en nieuwjaar dan de andere klassiekers.

Heb het recent nog eens herbekeken en vind het nog altijd straf maar ik ben vooral die 80's nostalgia moe. Ik beschouw S5 als een soort eindpunt daarvan. Daarna moeten ze niet meer afkomen met sequels op films als Top Gun, The Goonies, nu Karate Kid. Tis goed geweest

Iemand op Netflix de docu Titan: an Oceangate disaster al gezien?
Ik heb hem gisterenavond bekeken. Die ramp is alweer van 2023 geleden en toen heb ik er eigenlijk niet zoveel aandacht aan geschonken. Na het bekijken van die docu blijkt het toch echt wel een maniakaal project te zijn geweest van een narcistisch zelfuitgeroepen genie met geld te veel.

Ongelofelijk dat het uiteindelijk zover is moeten/kunnen komen met al die tekenen aan de wand. Die stukken waarin ze dieper gaan en je die carbon hoort knappen onder de druk... Bracht een enger gevoel over dan sommige horrorfilms :oops:.

Iemand op Netflix de docu Titan: an Oceangate disaster al gezien?
Ik heb hem gisterenavond bekeken. Die ramp is alweer van 2023 geleden en toen heb ik er eigenlijk niet zoveel aandacht aan geschonken. Na het bekijken van die docu blijkt het toch echt wel een maniakaal project te zijn geweest van een narcistisch zelfuitgeroepen genie met geld te veel.

Ongelofelijk dat het uiteindelijk zover is moeten/kunnen komen met al die tekenen aan de wand. Die stukken waarin ze dieper gaan en je die carbon hoort knappen onder de druk... Bracht een enger gevoel over dan sommige horrorfilms :oops:.
Ook net gezien en WTF man. Ik heb een beetje claustrofobie in een standaard duikboot bijvoorbeeld maar die geluiden daarbij.... Iets in uw lizard brain moet dan toch zeggen van "not a good idea bro".

Terug
Bovenaan