Film, Series & TV - all the Latest!

Als ik ooit omver viel in de cinemazaal, dan was het eerder ik die uit verveling in slaap viel dan iets anders. :biglaugh:
Ik denk dat veel meer mensen dat over Tar zullen zeggen dus op zich zegt dat eigenlijk niet veel. ;p


Ik hoop dat A24 de meeste ook effectief mee naar huis neemt. Die kleuren heel vaak buiten de lijnen en verdienen het daarvoor beloond te worden. De grote studios moeten echt dringend terug risico averser worden.
 
Is het een doodzonde als ik All Quiet echt veel meer verdienend vind dan Close?
Tuurlijk niet iedereen zijn mening he. Vond All Quiet nu wel goed maar had em nu ook niet zo hoog geschat, vermoed dat Blonde Netflix hun oscarfilm moest worden dit jaar maar aangezien de bal daar wat is misgeslagen is dit wel het beste alternatief, maar toch blij voor Ana De Armas
 
Ik denk dat veel meer mensen dat over Tar zullen zeggen dus op zich zegt dat eigenlijk niet veel. ;p
Klopt, ik kan alleen maar spreken over mijn eigen ervaring. Maar dat was wel overdreven natuurlijk, zo'n vreselijke ervaring was het nu ook niet. Ik denk trouwens niet dat ik ooit echt in slaap ben gevallen in de bioscoop.
 
Is het een doodzonde als ik All Quiet echt veel meer verdienend vind dan Close?
All Quiet lijkt me wel favoriet gezien die veel meer nominaties hebben voor andere categorieën dan Close, alsook een nominatie in de categorie voor beste film.

Pz6UvJf.png


Dit zijn de odds om de categorie beste film te winnen (ik weet wel dat dat soms heftig kan veranderen naarmate de uitreiking dichterbij wordt, en de verwachte winnaar wint niet altijd, soms zelfs vaker niet.). EEAAO favoriet verrast me wel een beetje, maar niets op tegen. Is wel de enige van de 10 die ik al gezien heb, maar ik ga qua recente jaren de komende weken en maanden wat inhaalwerk doen... (vanaf 2018 toch te veel dat ik nog niet gezien heb dat ik nog wil zien). The Banshees of Inisherin verwacht ik ook wel van dat ik dat goed zal vinden.
 
Laatst bewerkt:
CREED 3 ziet er ook wel weer leuk uit, al is deze film natuurlijk een story copy van rocky 5.

waar creed 2 ook al een copy van rocky 4 was,
en creed 1 van rocky 1.

maar toch ga ik wel weer gaan kijken :D
 
Euh wat. Van Party Down komt ook nog een derde seizoen, zie ik nu pas. Zo lang geleden gezien dus dat komt out of the blue. Misschien dat ik het wel meepik.
 
Terug
Bovenaan