FIFA 23

FIFA 23

WC Okocha uit die upgrade SBC :woohoo:
mag echt niet klagen van geluk uit die lottery sbc's. Heb Cordoba, Marchisio, Jairzinho en nu die Okocha al gepackt. Ook sanchez, Lahm en Van Basten, maar algemeen kom ik der echt wel goed uit. Wel dringend tijd om mijn fullbacks te upgraden, Clauss en Cancelo vallen wat uit de toon met de rest van mijn team :p

Huidige team (alles untradeable behalve Ederson)

F2akIrr.jpg

Denk dat ik ga switchen van Ederson naar Alisson en dan Theo Hernandez inform als linksback en centurion Trent als rechtsback. Dan zit ik normaal quasi full chemistry. Was aan het sparen voor Mabppé, maar die frontlinie is al stacked genoeg in vergelijking met mn defensie.

Sebiet toty eerste lichting, ik verwacht mij al aan overbelasting van de servers, gelijk als altijd...

Div 6 waar ik momenteel in zit vind ik toch al redelijk sweaty voor mijn kunnen, zit er hier volk in div 3 en lager voor t ogenblik? Mijn defense is echt wel te zwak

Weekend lg begon al goed met 4 dikke L's.

Ik dacht al even te spelen vooraleer de release van toty, ik zal beter wat overhouden voor morgen en zondag, alle pros doen hun matchen nu, kut

Sebiet toty eerste lichting, ik verwacht mij al aan overbelasting van de servers, gelijk als altijd...

Div 6 waar ik momenteel in zit vind ik toch al redelijk sweaty voor mijn kunnen, zit er hier volk in div 3 en lager voor t ogenblik? Mijn defense is echt wel te zwak

Weekend lg begon al goed met 4 dikke L's.

Ik dacht al even te spelen vooraleer de release van toty, ik zal beter wat overhouden voor morgen en zondag, alle pros doen hun matchen nu, kut
Is het al YOTY? Somige sites zeggen vandaag, andere de 26ste maar vond ik sowieso al een vreemde datum.

Betreffende matcgen op vrijdag za of zondag. Ik weet het niet speel ook vaak op vrijdag e' zaterdag 10matche' de dan en ik merk nooit verschil qua niveau om eerlijk te zijn. Ben gestart met 5W3L deze middag met een 5-2-3 formatie. Soms schakel ik over naar 4-2-2-2 die ik al van begin speel, dat is men "veilige opstelling" maar ik blijf experimenteren.

Is het al YOTY? Somige sites zeggen vandaag, andere de 26ste maar vond ik sowieso al een vreemde datum.

Betreffende matcgen op vrijdag za of zondag. Ik weet het niet speel ook vaak op vrijdag e' zaterdag 10matche' de dan en ik merk nooit verschil qua niveau om eerlijk te zijn. Ben gestart met 5W3L deze middag met een 5-2-3 formatie. Soms schakel ik over naar 4-2-2-2 die ik al van begin speel, dat is men "veilige opstelling" maar ik blijf experimenteren.
Toty aanvallers begint vanavond, vanaf de 27e zitten ze allemaal samen in packs

Haha, 2 plaatsingsmatchen gespeeld voor weekend lg, 2 maal tegen benzema toty.

Plaatsing zal nog moeilijker worden met die spelers in de meta ploegjes. Lijkt me wel dat deze relatief gezien easy is om te packen?

Ja, ik weet ni goed wat ik ervan moet denken, heb die icon sbc gedaan, en had 90 garrincha al, en nu de 94 versie ervan gehit, niet slecht op zich, maar had een extra speler verwacht, nu is het gewoon een upgrade, en alle high rated fodder zat erin, en tis niet dat de 90 versie mijn topspeler was tot nu toe, mss is de 94 versie wel beetje beter nog...

Ben eens benieuwd naar hoeveel de mbappé sbc gaat kosten. Heb wel redelijk wat fodder zitten, en inclusief coins die ik heb kan ik waarschijnlijk rond de 1,5 miljoen wel aan. Fingers crossed :unsure:

Terug
Bovenaan