FIFA 23

FIFA 23

Als ik het hier zo lees zal ik veel tegen Franse ploegjes met Viera mogen spelen,

Yay :woohoo:
meh, ik denk dat dat best wel mee gaat vallen. In heel die world cup token rewards zitten niet echt slechte keuzes imo. Je kan in de plaats van Vieira 120 84+ spelers nemen ook voor SBC's, of RB Cafu, of een pak andere keuzes. Ook niet vergeten dat ik echt wel denk dat er een minderheid voor 40 tokens gaat gaan imo.

Los daarvan, Vieira of niet, mijn gameplay gaat er niet op verbeteren :p 't zal ook wel geen mirakelman zijn (vermoed ik)

Heeft iedereen eigenlijk die wk hero al-owairan? 😅
Ik kom die constant tegen in die swaps. En in veel rivals ook al tegengekomen :p
Toch efkes naar zn prijs gekeken, dacht dat hij enorm gezakt was aangezien iedereen he heeft, maar hij is nog steeds 700k😅

Die 75+ player pick world cup winners is de moeite om uw low rated spelers weg te doen. Heb er een kleine 20 gedaan en Casemiro, De Gea, Laporte, Moreno en nog wat 84- en 83-spelers gepackt.

23 games om canada gedaan te krijgen in swaps ffs, ritueel elke speler gediscard na de laatste win.. zelden zo ambetant gelopen in een ploeg :p

Precies grote update die uit is

Ennnnn ik mag wederom de settings goed zetten na deze update

Wa een 1ste klas putsers zijn dat toch daar...

EA klooiers, ja !

Laatst bewerkt:
23 games om canada gedaan te krijgen in swaps ffs, ritueel elke speler gediscard na de laatste win.. zelden zo ambetant gelopen in een ploeg :p
Bij mij gaan die swaps wel snel. Bij canada had ik er maar 6/7 matchen nodig. Bij de meeste is het 7 of 8 matchen.. Maar moet nog de eerste serie pet qatar starten😅

Die swaps kloppen gewoon niet.
World cup swaps, waarom moet de vereiste niet gewoon 11 spelers verplicht world cup met 6 van hetzelfde land.
Pay to win spelers hebben nog steeds Mbappé en co vooraan lopen.
Ze slager er toch keer op keer in om spelers die niet betalen tegen te werken.

Die swaps kloppen gewoon niet.
World cup swaps, waarom moet de vereiste niet gewoon 11 spelers verplicht world cup met 6 van hetzelfde land.
Pay to win spelers hebben nog steeds Mbappé en co vooraan lopen.
Ze slager er toch keer op keer in om spelers die niet betalen tegen te werken.

Dat is het businessmodel he :)

3 swaps kunnen doen op 28 games :unsure: tging vlot, nog niet gehad dat het zo snel ging. Nog 1 swap en 1 squad battle en heb mn 40 tokens :)

Terug
Bovenaan