Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ik zit aan 34 tokens dus gok ergens dit weekend (hopelijk)Viera al haalbaar voor iemand?
nog 8 squad battles te gaan in totaal en 5 swapsIk zit aan 35, 1 squad battles en 2 landen met friendliesViera al haalbaar voor iemand?
30 met nog 7 tokens via SB vrij te spelen.Viera al haalbaar voor iemand?
meh, ik denk dat dat best wel mee gaat vallen. In heel die world cup token rewards zitten niet echt slechte keuzes imo. Je kan in de plaats van Vieira 120 84+ spelers nemen ook voor SBC's, of RB Cafu, of een pak andere keuzes. Ook niet vergeten dat ik echt wel denk dat er een minderheid voor 40 tokens gaat gaan imo.Als ik het hier zo lees zal ik veel tegen Franse ploegjes met Viera mogen spelen,
Yay![]()
't zal ook wel geen mirakelman zijn (vermoed ik)

Ik dacht dat het aan mij lag...Precies grote update die uit is
Ennnnn ik mag wederom de settings goed zetten na deze update
Wa een 1ste klas putsers zijn dat toch daar...
EA klooiers, ja !
Dat is toch een moeilijke software aanpassing ze... Daarvoor moet ge gestudeerd hebben blijkbaarIk dacht dat het aan mij lag...
Vaak worden die instellingen random gereset (besturing, camera, ...).
Is daar nog steeds geen oplossing voor... ugh

Bij mij gaan die swaps wel snel. Bij canada had ik er maar 6/7 matchen nodig. Bij de meeste is het 7 of 8 matchen.. Maar moet nog de eerste serie pet qatar starten23 games om canada gedaan te krijgen in swaps ffs, ritueel elke speler gediscard na de laatste win.. zelden zo ambetant gelopen in een ploeg![]()

Die swaps kloppen gewoon niet.
World cup swaps, waarom moet de vereiste niet gewoon 11 spelers verplicht world cup met 6 van hetzelfde land.
Pay to win spelers hebben nog steeds Mbappé en co vooraan lopen.
Ze slager er toch keer op keer in om spelers die niet betalen tegen te werken.