Stefan_Gaming_BE
Well-known member
Dan kan je in tussentijd die in SB doen, Rivals doen, WL, ontspannenJa is 10 per uur idd, maar toch. Heb er 10 doorgeknald op 20 minuten nu..

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dan kan je in tussentijd die in SB doen, Rivals doen, WL, ontspannenJa is 10 per uur idd, maar toch. Heb er 10 doorgeknald op 20 minuten nu..

Dat geloof ik

Ik ben akkoord dat er genoeg te doen is éh, maar zoals aangegeven zit ik met gelimiteerde tijd waarin ik kan spelen met mn dochtertje. Gisterenavond bv had ik nog een goeie 30-40 minuten 's avonds om te spelen tussen dat mn vrouw ging gaan slapen en dat ik ging slapen. Dan is het wel leuk als ik zélf kies wat/hoe ik ga spelen ipv EA die het kiest voor mij.Dan kan je in tussentijd die in SB doen, Rivals doen, WL, ontspannen![]()
Soit, kben in elk geval content dat ik het niet had laten liggen en dus enkel die laatste group moet doen, dan is het wel gans kut denk ik.
Nuja we raken er wel, maarja
Da's toch cva voor die 20x 82+ pack? Is ook gewoon een slechte pack..Heb het swap pack gedaan van 3 tokens, enigste van belang was dus Oblak en Rodri 87, gedaan met de grind![]()
Ja is ok, meteen in sbc gesmetenDa's toch cva voor die 20x 82+ pack? Is ook gewoon een slechte pack..
Hoeveel tokens zit jij @Kamperske ?Heb de laatste weken ni veel gespeeld. Ik denk dat ik er 25heb ofzo.game limit op swaps is nu naar 60 per dag gegaan. Beter in mijn geval, kga niet klagen. Hopelijk eind deze week VieiraHoeveel tokens zit jij @Kamperske ?
Ik ben al heel een urenhalf aan het spelen zonder problemen, niets gemerkt van serversKutspel... Moest nog 1 token halen voor mijn doel en de servers liggen plat blijkbaar![]()
Als ge ragequit / golden goal doet wel dacht ik toch?Kan ik dan een soft ban hebben omdat ik teveel swaps gespeeld heb?
Die swaps zijn toch standaard golden goal want dan stopt de match gewoon?Als ge ragequit / golden goal doet wel dacht ik toch?
Ah ok, ik speel die niet dus wist het ni, vergeet dan wat ik zeiDie swaps zijn toch standaard golden goal want dan stopt de match gewoon?
Je zult wel een softban hebben Idd.Die swaps zijn toch standaard golden goal want dan stopt de match gewoon?