FIFA 23

FIFA 23

Lijkt me wat overdreven maar de kans is idd groot dat je serieus wat verlies hebt. De rest kan je altijd in sbc s steken. Je kan ook geluk hebben he en goede kaarten packen. Die promos zitten er toch in vermoed ik?

Ik zou het nu wel niet met laatste coins doen maar moest ik 1 mil plus hebben zeker.
Je kan ze daar in krijgen. Maar je krijgt ze niet. En hoe groot is de kans dat je iemand krijgt die bruikbaar is. Dat is gwn Coins weggooien. Voor een hoop 80/75 rated spelers.

Je kan ze daar in krijgen. Maar je krijgt ze niet. En hoe groot is de kans dat je iemand krijgt die bruikbaar is. Dat is gwn Coins weggooien. Voor een hoop 80/75 rated spelers.
Als je er natuurlijk altijd vanuit gaat dat je niets krijgt moet je geen sbc doen. Ik ben iemanf nieuwsgierig en goedgelovig dat ik kans maakt iets mooi te krijgen.

Langs de andere kant, in 90% heb je gelijk en zit je wss gewoon met een hoop extra rommel voor low rated sbc's.

Screenshot_20221126-181727.png

Screenshot_20221126-181743.png

Deze gepulled, en eerder al die matheus op de cm. Is die Wijnaldum cdm materiaal?

Ipv casemiro?

Als je er natuurlijk altijd vanuit gaat dat je niets krijgt moet je geen sbc doen. Ik ben iemanf nieuwsgierig en goedgelovig dat ik kans maakt iets mooi te krijgen.

Langs de andere kant, in 90% heb je gelijk en zit je wss gewoon met een hoop extra rommel voor low rated sbc's.
Het is geen sbc maar een UT store pack van 250k. Moest het nog verhandelbaar zijn ist iets anders.

Maar EA hoopt op mensen die zo denken. Weg coins, en dan mss fifa punten kopen. 😉

Het is geen sbc maar een UT store pack van 250k. Moest het nog verhandelbaar zijn ist iets anders.

Maar EA hoopt op mensen die zo denken. Weg coins, en dan mss fifa punten kopen. 😉
Jaja idd maar met sbc krijg je ook dikwijls UT al heb je dan meestal wel een ander doel als speler. Enfin je standpunt is duidelijk en dat van mij ook. Ik heb het ook niet gedaan he maar moest ik heel veel coins hebben zou ik durven met huidige promokaarten.

Kan je de speler kiezen die als 2e man bij een korte corner staat bij het snel drukken op R1? Alsof ik Haaland niet in de box wil…
Gaat goed maar dan opeens na de zoveelste corner veranderd Zaha in Haaland…

Eindelijk nog eens deftig spel op de mat gebracht. Kan het zijn dat je iets meer kan dribbelen nu? Ging toch vlotter.

Agauw dan maar 5 wins binnen geharkt voor de rivals rewards

Wat reviews gezien, ik had al 3 PSG spelers dus Messi gedaan. Hij is duur maar je krijgt wel zowat de beste versie. POTM was dubbel zo duur.
Ik krijg bij deze kaart ee flashback Benzema 22 gevoel.

Laatst bewerkt:
Zijn er nog die op PC spelen en sinds gisteren slechte gameplay hebben? Precies puppets on a string, traag, …
Heb ook dat gevoel. Dit jaar opnieuw op pc aan't spelen aangezien ik het spel gekregen heb.

Speel ook constant tegen spelers met als ploegnaam iets van RAT... of Toxic erin. Steeds tegen counterploegen die 1x eruit komen en dan outside foot scoren van mijlen ver.

Krijg uit geen enkel pack nog iets. Uit 3x 84 pack als beste gouden Thiago Silva. Uit 85+ pack steeds 2 85 rated spelers. Uit andere packs ook totaal niks en is al weken zo.

Maar 't is maar een spel en van't moment het niet meer plezant is, leg ik het weer even aan de kant en ga ik verder met football manager 23

WL rewards, welkom :love:
2 can play that game :p

Screenshot_20221127-150450.png

De half time sbc heeft geloond :D

83+ pp

Hopelijk kan deze de barslechte maignan doen vergeten...

Eerste icon hier, en tis een mooike vind ik

Welke chem style hierop? Glove?

Ps, was wel geestig, de 2 andere waren al zichtbaar, en het bleef zo draaien zodat ik niet kon zien wie het was (vaak teken dat ge nen dikke vis hebt), en dan ontlading, yesss, echt een positie die beter kan bij mij!

En ook, is deze al ge released? Ik geraak dus niet in zijn bio

Laatst bewerkt:
Hebben jullie de tijd om de golden goal friendlies, de squad battles en de rivals te spelen in de week?
Pfff het is toch veel allemaal...
ik speel maar 3 division games per week :unsure: anders inderdaad niet haalbaar (voor mij). Maar ik vind squad battles niet zo erg gelukkig, is voor de ideale game mode om wat te spelen als de dochter naast me ligt doordat ik kan pauzeren voor een flesje of als ze huilerig is ofzo :p

Een vraag over die Vieira kaart trouwens, is die enkel CM of kan die ook naar CDM switchen met position modifier? @Kamperske ?

Wat gaan jullie kiezen met de swaps?

Door zowel rivals als weekend league te spelen verzamel ik fodder snel genoeg en heb ook 2.5M liquid staan.

Ik ben serieus aan het twijfelen om voor de worldcup icon player pick te gaan.

Terug
Bovenaan