FIFA 23

FIFA 23

Ben benieuwd naar die Messi. Als die goed is doe ik hem. Maar anders ben ik toch tempted om tokens uit te geven aan die Hazard... Beetje te duur geprijsd maar het is natuurlijk ook de nostalgische waarde. Daarnaast speel ik tegenwoordig met Wilson op de RW, en die is heel vergelijkbaar en zeer goed voor mij (wel een pak goedkoper).

Hoe zit het met chem voor icons tegenwoordig trouwens? Passen die nog altijd gewoon altijd in u team met automatisch full chem of is dat veranderd?
Icons en heroes hebben sowieso full chem. Heroes zijn ook gekoppeld aan een bepaalde competitie en kunnen daarvoor ook chem leveren aan andere spelers, bovenop hun nationaliteit.

Zo begrijp ik het toch, iemand moet me maar verbeteren als ik het verkeerd begrepen heb.

Ronaldo sub 100k coins. Iemand al mee gespeeld? Heb haaland verpatst aan 50k en dus een nieuwe striker nodig :) ziet er toch sick uit.

Toch dik aant twijfelen voor die 3 x 84 player picks. Kweet niet ofk zin heb om nog 20 tokens te grinden tbh, en die packs zien er wel nice uit voor sbc's.

Aan de andere kant, heb de hero sbc gedaan, fucking ljungberg fml. Wel met enkel untradeable maar toch.

Ondertussen met al die sbc s een bank voor heroes of icons. Sommige pas ik wel in maar echt topkaarten nooit gekregen. Morientes deed ik zelf natuurlijk, valt best mee maar er zijn zeker betere spitsen. Essien is de beste van het pak, zeer goede box to box met zen HH combo.

Toch dik aant twijfelen voor die 3 x 84 player picks. Kweet niet ofk zin heb om nog 20 tokens te grinden tbh, en die packs zien er wel nice uit voor sbc's.

Aan de andere kant, heb de hero sbc gedaan, fucking ljungberg fml. Wel met enkel untradeable maar toch.
Ik had er toch wel redelijk geluk mee hoor. Zit echt veel fodder in en met actuele promos helemaal top. Ik had beter een week gewacht alleszins. Maar ik had op zich wel goede pulls.

Heel veel trash, en meestal de hoogste kaart 88 of 87 rated en untradable.
250 000 coins in de vuilbak.
Lijkt me wat overdreven maar de kans is idd groot dat je serieus wat verlies hebt. De rest kan je altijd in sbc s steken. Je kan ook geluk hebben he en goede kaarten packen. Die promos zitten er toch in vermoed ik?

Ik zou het nu wel niet met laatste coins doen maar moest ik 1 mil plus hebben zeker.

WL loopt sinds de update nog stroever dan anders.
Rivals is vaak een walk in the park, speel een 10 tal wedstrijden per week en bijna div 4.
Maar WL, pffff.
Ik had graag gehad dat ze naast de namen ook de divisie er bij zouden plaatsen.
Heb nu toch al enkele wedstrijden gehad waarin 1 of 2 spelers alleen al meer waard zijn dan mijn volledige ploeg en ik op de cruciale fases de wedstrijd(en) verlies.

Terug
Bovenaan