Stefan_Gaming_BE
Well-known member
Kzou uw eigen berichten eens terug lezen in het fifa 22 topic. Maar ik ben blij dat je plezier hebt op fifa 22.Fun gegarandeerd tenminste. Blijf maar zitten waar ge zit. Matchen waren tenminste leuk om spelen
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Kzou uw eigen berichten eens terug lezen in het fifa 22 topic. Maar ik ben blij dat je plezier hebt op fifa 22.Fun gegarandeerd tenminste. Blijf maar zitten waar ge zit. Matchen waren tenminste leuk om spelen
Enlighten me met wat ik nog niet heb gezegd dan in mijn paar laatste postsKzou uw eigen berichten eens terug lezen in het fifa 22 topic. Maar ik ben blij dat je plezier hebt op fifa 22.
Mensen die fifa in hun HoF zetten, daar scheelt sowieso iets mee. Maar ik snap wat je bedoeld.Enlighten me met wat ik nog niet heb gezegd dan in mijn paar laatste posts
En het kon dus nog slechter / saaier dan 22, maar ben blij dat ik daar een solide teampje heb, en dat de scripting bot nu gericht staat op 23 editie
Ik denk niet dat 23 in de meesten hun hall of fame zal belanden eerlijk gezegd
Maar misschien wel als ge passing simulatie leuk vindt
nu enkel nog senegal en dan heb ik toch al gehad. Probeer er eentje per dag af te werken en gaat toch vlot zo.
geeft ook die Ramsey world cup card, dus da's ook mooi meegenomen 
Njah, hier ist 50/50. Wales en ecuador heb ik echt op zitten vloeken, rest is wel cva. Grootste probleem is dat ik nog geen deftige world cup strikers heb gepackt zodat ik die op full chem kan zetten ipv nu met haaland en lukaku op 0 chem.Die world cup swaps liggen mij dan weer het meeste. Gisteren relatief makkelijk alles afgewerkt behalve de Engelsen.
Veel kunnen doen omdat ik geen WL speel dit weekend.

Ik dacht dat er 60 gaan uitkomen (stond op reddit).Hoeveel tokens zullen er eigenlijk uitkomen?
13 al gebruikt nu, kon niet wachten en sparen tot 20 stuks
Edit: 50 stuks dus, oef![]()
60 (volgens concept spelers)Hoeveel tokens zullen er eigenlijk uitkomen?
13 al gebruikt nu, kon niet wachten en sparen tot 20 stuks
Edit: 50 stuks dus, oef![]()

Waarschijnlijk wel een 10tal in de store als er 60 komen.Oei ik dacht ook maar 50 tokens.
Maar als het er 60 zijn, dan heb ik nog veeeel werk. Momenteel nog maar 3![]()
Komen er ook nog via SBC's?Waarschijnlijk wel een 10tal in de store als er 60 komen.
Geen ideeKomen er ook nog via SBC's?
zou me raar lijken van niet. Ik kan me niet voorstellen dat ze er 10 gaan aanbieden via store op een totaal van 60. Blijft EA natuurlijk, dus je weet het nooit, maar als je ziet hoe hard ze SBC's pushen zou ik er wel van uit gaan.Komen er ook nog via SBC's?
als ik alles verpats heb ik een goeie 500k coins denk ik en kan ik wat vrijer teams maken ipv nu echt te "moeten" vasthouden aan mijn untradeables.
mooie pulls, fodder zal ook wel ferm helpen bij SBC's in de toekomstIk heb de 3*84plus gedaan. Twijfelde voor totw morgen maar goed niet kunnen houden.
Eerste walkout was Cristiano Ronaldo dus was zl mooi.
Zeer veel 86,87 fodder
IF kroos, lewa, ronaldo, romero world cup ptg, kimmich, casemiro
Nog 3 mindee interessant word cup ptg spelers
ik ga zien waar ik raak qua tokens voor Vieira denk ik, die packs lopen niet weg 
Ja, is echt niet kunnen dat ge moet passen in een voetbalspel ipv te pacen en 10000 dribbels doet in de 16 voor ge kunt scoren...22 edition nog is geboot, jonge jonge, wat een verschil. Het zat nog 110% in de vingers.
Wat een schijt editie is 23 toch, ok ik zit daar met een endgame team bezig, maar daar gaat het snel, je kan dribbelen, is leuk, en eventjes de tegenstanders gedecimeerd ik zat ergens in div 7 van 0, met 5 wins los naar 6,tegen allemaal endgame teams...
Fifa 23 wilt tegemoet komen aan de passers onder ons, die zogezegd de bal kunnen bijhouden en opbouwen, das gewoon saai as fuck, in 22 beleefd ge nog een match ten minste, bal gaat vlotjes rond, dribbelen is gewoon leuk in een voetbal simulator, das allemaal uitgeschakeld in 23.
Wanneer is toty? Ik ga een pakske minder spelen op 23 denk ik, ik heb indertijd gevloekt om het onder de knie te krijgen, maar als ge de vergelijking maakt, djeez, ssaie hap die 23,meestal word ik gewoon in slaap gewiegd door die gameplay waar geen leven in zit, scripting sausje derover, althans bij mij aan 100% in 23 editie.
Iets om over na te denken EA
En servers zijn niet overbelast, waardoor het gewoon clean speelt
.