FIFA 23

FIFA 23

Kzou uw eigen berichten eens terug lezen in het fifa 22 topic. Maar ik ben blij dat je plezier hebt op fifa 22.
Enlighten me met wat ik nog niet heb gezegd dan in mijn paar laatste posts

En het kon dus nog slechter / saaier dan 22, maar ben blij dat ik daar een solide teampje heb, en dat de scripting bot nu gericht staat op 23 editie

Ik denk niet dat 23 in de meesten hun hall of fame zal belanden eerlijk gezegd

Maar misschien wel als ge passing simulatie leuk vindt

Kan ook gewoon liggen aan de ps5 versie, wie zal het zeggen...

Laatst bewerkt:
Enlighten me met wat ik nog niet heb gezegd dan in mijn paar laatste posts

En het kon dus nog slechter / saaier dan 22, maar ben blij dat ik daar een solide teampje heb, en dat de scripting bot nu gericht staat op 23 editie

Ik denk niet dat 23 in de meesten hun hall of fame zal belanden eerlijk gezegd

Maar misschien wel als ge passing simulatie leuk vindt
Mensen die fifa in hun HoF zetten, daar scheelt sowieso iets mee. Maar ik snap wat je bedoeld.

Ik vind de game na de patch wel beter. Reageert vlotter. Pace mag wel een beetje getuned worden. (Is vandaag blijkbaar al wat aan gedaan via een hotfix)

Ecuador achter de rug bij world cup swaps, dat was toch ook gene cadeau :unsure: nu enkel nog senegal en dan heb ik toch al gehad. Probeer er eentje per dag af te werken en gaat toch vlot zo.

Die objectives in squad battles zijn ook wel tof aangezien ik dat veel speel, eindelijk het gevoel dat ik tegelijk nuttig bezig ben :p geeft ook die Ramsey world cup card, dus da's ook mooi meegenomen :)

Die world cup swaps liggen mij dan weer het meeste. Gisteren relatief makkelijk alles afgewerkt behalve de Engelsen.
Veel kunnen doen omdat ik geen WL speel dit weekend.

Die world cup swaps liggen mij dan weer het meeste. Gisteren relatief makkelijk alles afgewerkt behalve de Engelsen.
Veel kunnen doen omdat ik geen WL speel dit weekend.
Njah, hier ist 50/50. Wales en ecuador heb ik echt op zitten vloeken, rest is wel cva. Grootste probleem is dat ik nog geen deftige world cup strikers heb gepackt zodat ik die op full chem kan zetten ipv nu met haaland en lukaku op 0 chem.

Maar soit, kga niet klagen :)

Hier alle tokens al binnen uitgezonderd die van brazil die ik nog moet spelen. Gaat echt wel vlot en leuker/sneller dan vorig jaar die squad battles must do tokens. Bijna aan men doelstelling van die triple 84plus. Was nog even aant denken tot Viera te gaan maar aangezien ik met Essien zelfde type heb gepacked zie ik weinig nut.

Komen er ook nog via SBC's?
zou me raar lijken van niet. Ik kan me niet voorstellen dat ze er 10 gaan aanbieden via store op een totaal van 60. Blijft EA natuurlijk, dus je weet het nooit, maar als je ziet hoe hard ze SBC's pushen zou ik er wel van uit gaan.

Ben enorm aant twijfelen of ik nu zou verkopen richting black friday of toch bij first owner zou blijven :unsure: als ik alles verpats heb ik een goeie 500k coins denk ik en kan ik wat vrijer teams maken ipv nu echt te "moeten" vasthouden aan mijn untradeables.

Aan de andere kant heb ik kaarten zoals Son en Rulebreakers Philips nu al voor 150 games en ben ik er vreemd gehecht aan geraakt :p

Ik heb de 3*84plus gedaan. Twijfelde voor totw morgen maar goed niet kunnen houden.

Eerste walkout was Cristiano Ronaldo dus was zl mooi.
Zeer veel 86,87 fodder

IF kroos, lewa, ronaldo, romero world cup ptg, kimmich, casemiro
Nog 3 mindee interessant word cup ptg spelers

Ik heb de 3*84plus gedaan. Twijfelde voor totw morgen maar goed niet kunnen houden.

Eerste walkout was Cristiano Ronaldo dus was zl mooi.
Zeer veel 86,87 fodder

IF kroos, lewa, ronaldo, romero world cup ptg, kimmich, casemiro
Nog 3 mindee interessant word cup ptg spelers
mooie pulls, fodder zal ook wel ferm helpen bij SBC's in de toekomst :) ik ga zien waar ik raak qua tokens voor Vieira denk ik, die packs lopen niet weg :p

22 edition nog is geboot, jonge jonge, wat een verschil. Het zat nog 110% in de vingers.

Wat een schijt editie is 23 toch, ok ik zit daar met een endgame team bezig, maar daar gaat het snel, je kan dribbelen, is leuk, en eventjes de tegenstanders gedecimeerd ik zat ergens in div 7 van 0, met 5 wins los naar 6,tegen allemaal endgame teams...

Fifa 23 wilt tegemoet komen aan de passers onder ons, die zogezegd de bal kunnen bijhouden en opbouwen, das gewoon saai as fuck, in 22 beleefd ge nog een match ten minste, bal gaat vlotjes rond, dribbelen is gewoon leuk in een voetbal simulator, das allemaal uitgeschakeld in 23.

Wanneer is toty? Ik ga een pakske minder spelen op 23 denk ik, ik heb indertijd gevloekt om het onder de knie te krijgen, maar als ge de vergelijking maakt, djeez, ssaie hap die 23,meestal word ik gewoon in slaap gewiegd door die gameplay waar geen leven in zit, scripting sausje derover, althans bij mij aan 100% in 23 editie.

Iets om over na te denken EA

En servers zijn niet overbelast, waardoor het gewoon clean speelt
Ja, is echt niet kunnen dat ge moet passen in een voetbalspel ipv te pacen en 10000 dribbels doet in de 16 voor ge kunt scoren...

Voor zover ik mij herinner was het ook gij (en in mindere mate killerke) die constant aan't klagen was op fifa 22... En om nu te doen dat de 22 stukken beter is :wtf:.

De 23 speelt eindelijk zoals een fifa zou moeten spelen: afwisselen tussen passes, sprintje trekken, doorsteekballekes,... Maw rustig opbouwen en dan scoren.

Terug
Bovenaan