Stefan_Gaming_BE
Well-known member
Hier ook al 13 swaps. Alleen die van de seizoen rewards nog.Ik heb 13 van de 14 tokens. Enkel die je op level 18 krijgt heb ik nog nie. Amper moeite voor moeten doen.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hier ook al 13 swaps. Alleen die van de seizoen rewards nog.Ik heb 13 van de 14 tokens. Enkel die je op level 18 krijgt heb ik nog nie. Amper moeite voor moeten doen.
Naar het schijnt zou het ook werken als je in co-op een goal kan maken met een speler van Qatar.Hier 10 swaps, vandaag die friendles verder doen. Zit nog wel steeds met het probleem dat ik geen speler van qatar heb. Geen doelpunt dus kunnen maken en geen 6pack qatar om dan friendly te doen. Tot hiertoe dus ook geen in essential pack (through japan all gedaan). Ik kan nog wel in die can evuador zitten dat ik nog moet doen als ik het goed heb. Hiernaast die moments packs enige redding maar die game mode zal tegen men goesting zijn. Los daarvan heb je daar ook geen zekerheid.
Zal wel weer een foutje zijn na de update, zoals gewoonlijk.Ik had de mooie icon badge gekocht met coins, hebben ze die nu toch niet vervangen door dit lelijk ding (rechts) :
Bekijk bijlage 15135
Kunnen ze dat zomaar, iets vervangen waarvoor je coins hebt neergelegd?
Weeral classic EA shit
Edit, ik heb EA gemaild hierover
Ik heb voor vergoeding gevraagd, hopelijk in punten, lol, (whishfull thinking) maar zal weer BS antwoord zijn zeker?Zal wel weer een foutje zijn na de update, zoals gewoonlijk.
Hou ons op de hoogteIk heb voor vergoeding gevraagd, hopelijk in punten, lol, (whishfull thinking) maar zal weer BS antwoord zijn zeker?
Ik heb er een gekregen in een PP uitiendelijk.Naar het schijnt zou het ook werken als je in co-op een goal kan maken met een speler van Qatar.
Normaal ga je er altijd wel 1 kringen ze. Als je SBC’s doet enz in “elk pack” wat je open doet zitten die spelers in tegenwoordig.Ik heb er een gekregen in een PP uitiendelijk.
Hoe krijg je die swaps?Hier ook al 13 swaps. Alleen die van de seizoen rewards nog.
Waar krijg je die
Hoe krijg je die swaps?
Is dat via doelstellingen > mijlpalen > fifa wc-wissels showcase 1?
Sinds die nieuwe patch kan ik niet meer verdedigen maar ik scoor wel veel makkelijker. Nog iemand met dezelfde ervaring?
Net WL quali gewonnen met 8-7 wtf, vroeger veel de 0 gehouden

Papin is redelijk slecht (ps5)Die papin hero (tradable) net uit een gewoon rare player pack van de qualify. Is die wat goed want zie dat ie maar voor een 100k gaat. Markt is trouwens aanzienlijk gecrached nu lenghty niet meer ditje dat is.
Dan verkoop ik hem ineens. Heb nu al genoeg goede spitsen.Papin is redelijk slecht (ps5)