FIFA 23

FIFA 23

Keepers kunnen niks, laten alles binnen, stick switching is terribel, zowel in 4231 als 4222

Toch laatste 2 nog kunnen winnen en dus net een rank naar boven, wel leuk dat je terug iedereen kan krijgen en het niet meer capped is (denk ik toch)

W: 6

L: 14

1)L 1-7
2)L 1-2
3)L 0-3
4)L 1-4
5) L 1-3
6) L 0-6
7)W gifted
8)L 2-6
9)L 0-6
10)L 1-2
11)W gifted
12)L 1-2
13)L 2-4
14)L 3-4
15)W 2-1
16)L 2-5
17)W gifted
18)L 1-8
19)W 4-1 (RQ min 74)
20)W 5-4

Laatst bewerkt:
Die world cup Gnabry/rulebreakers Meunier combo op de rechterflank is echt wel dikke fun moet ik zeggen. Beestige rechtachter en Gnabry is de eerste waar ik consistent die trivela mee binnenleg op corners :p ideaal in squad battles, helpt enorm.

Kan iemand me trouwens zeggen waar je kan zien ingame wat je kan kopen met die world cup token kaarten? Ik vind het precies niet terug :unsure:

Die world cup Gnabry/rulebreakers Meunier combo op de rechterflank is echt wel dikke fun moet ik zeggen. Beestige rechtachter en Gnabry is de eerste waar ik consistent die trivela mee binnenleg op corners :p ideaal in squad battles, helpt enorm.

Kan iemand me trouwens zeggen waar je kan zien ingame wat je kan kopen met die world cup token kaarten? Ik vind het precies niet terug :unsure:
In sbc heb je een hoop opties

FhRyzpUXkAMR_Lh

Dat 20tokan pack 3*20 84+ is echt wel top. Dat is men hoofddoel.

WL afgerond met 11 wins met de 5-2-1-2. Walker op rwb is top en terug full chem. Je krijgt wek minder packs maar wel wk kaarten picks.

Waarvoor gaat iedereen eigenlijk met tokens? Zal er uiteraard wat van afhangen hoeveel je er haalt, maar iemand die een specifiek doel heeft?

Na 7-3 gisteren, naar 2-8 vandaag.
Geen logische verklaring, 2e deel weekend league is altijd een ramp.
Afgestapt van 4-2-3-1 terug naar 4-2-2-2.
Ik kan het echt niet vooraan met 1 spits.
Ik mis wel mijn 2 vm’s en mijn Cam.
Zou een tussenformatie moeten vinden…

Na 7-3 gisteren, naar 2-8 vandaag.
Geen logische verklaring, 2e deel weekend league is altijd een ramp.
Afgestapt van 4-2-3-1 terug naar 4-2-2-2.
Ik kan het echt niet vooraan met 1 spits.
Ik mis wel mijn 2 vm’s en mijn Cam.
Zou een tussenformatie moeten vinden…
4-1-3-2? 1 vm en dan 1 cm die terugkomt in verdediging. Je hebt twee spitsen en kan door instructies kiezen of je breed of compact speelt.
Ik ben er wel fan van :)

Ik denk dat ik voor Ake en de 3x20x84 ga.

Moesten Icons nu meer voordeel hebben bij het linken zou ik Vierra ook nog wel overwegen. Maar dat is vooral een goeie voor de French meta boys he.

Terug
Bovenaan