FIFA 23

FIFA 23

Die golden goal is echt mijn ding niet. Heb nu 2 landen gedaan, maar voelt veel meer aan als een grind dan divisions of squad battles spelen imo. Match die wat op en neer gaat is veel leuker dan nu
a) los kapotgespeeld worden
b) de andere los kapotspelen

Als ge "chance" hebt zit ge met u kutsquad tegen een ander te spelen die ook wat gelijk is aan u en hebde een beetje ne match, maar zonder dat ge gevoel hebt van progress ofzo.

Soit, mijn mening ofcourse, ga ze gewoon langzaam proberen doen en we zien wel waar we raken.

Mijn team ook nog eens delen (hoe ik ingame speel, bij start staan ze allemaal op full chem):

zoveMtw.jpg

Heel veel plezier mee momenteel.
Lukaku is een rare kaart. Kan niet goed dribbelen, voelt niet super snel, geen geweldige passer. Maar geef hem de bal in de 16 en hij is de meest betrouwbare spits die ik al heb gehad.

Ze vragen dan om met 6 qatareze friendlies te spele wat allemaal wel OK is maar... Dat pakje me die 6 knape krijg je als 1 maal scoort met enr van qatar. Ik heb alle landen kunnen doen buiten Qatar omdat die onvindbaar zijn op de transfermakrt. Je moet eignelijk al geluk hebben dzt je er ene in een pakske krijgt. Best al wat tokens bij elkaar ondertussen.

Ze vragen dan om met 6 qatareze friendlies te spele wat allemaal wel OK is maar... Dat pakje me die 6 knape krijg je als 1 maal scoort met enr van qatar. Ik heb alle landen kunnen doen buiten Qatar omdat die onvindbaar zijn op de transfermakrt. Je moet eignelijk al geluk hebben dzt je er ene in een pakske krijgt. Best al wat tokens bij elkaar ondertussen.
Check de packs in de moments star-store. IIRC staan er daar packs per groep voor 10 sterren.

Zijn de tokens nu die rode kaartjes met klokske naast, of dienen die voor nog iets anders? Niet echt mee bezig geweest de laatste tijd

Ik vermoed dat ge toch nog tokens moet verdienen in objectives en ze soms kunt vinden in betalende packs?

Zijn de tokens nu die rode kaartjes met klokske naast, of dienen die voor nog iets anders? Niet echt mee bezig geweest de laatste tijd

Ik vermoed dat ge toch nog tokens moet verdienen in objectives en ze soms kunt vinden in betalende packs?
Tokens zijn de licht blauwe kaarten.

Die rode worldcup kaarten moet je verzamelen omdat je ze nodig hebt in objectives. EN omdat je begin januari beloningen krijgt op basis van hoeveel je er hebt verzameld.

Het klokje wil zeggen dat ze na de world cup weer uit je club verdwijnen.

Zijn er nu echt spelers die al die objectives willen doen? Moet ge goed zot voor zijn, 6 matchen menne keer, hallo kroket

Penalty’s is het beste in jaren, maar nog Niet goed. Je hebt maar 3 opties. (Links midden en rechts.)

Terwijl je links hoog midden en laag, midden rechts hoog midden en laag moet zijn imo. En de keeper moet die juiste kant indrukken anders 0 kans.

Van het spel zelf :) 1 goal en de match eindigt.

Penalties zijn meh, nogal makkelijk te trappen imo.
Die knop (joystick) reageert bekan niet, niet da cirkeltje, dat is geen probleem, maar ik zit echt vollenbak langs ne kant te duwen en 9 op de 10 gaat de bal gewoon rechtdoor, ik snap ni wa ik mis doe daarbij

Ik zie het vaak bij de tegenstander ook
Mss mijn timing idk, maar ga niet bij de aanloop al een hoek kiezen, dat ziet de keeper direct afkomen dan

Als je die 6 matchen van de andere landen uit die groep gedaan hebt krijgt je nog een pakket met spelers uit die groep. Kans is groot dat qatar er bij is.

Is er matchmaking in friendlies? Net 22 games gedaan over mijn 6 wins voor Wales waarbij ik in een groot deel van de games echt hélemaal kapotgespeeld ben ondanks dat ik in divisions wel cva meekan. Hier soms tureluurs getikt en kapotgeskilld op 2 minuten ingame.
Soit, toch eentje gedaan vandaag zoals bedoeld, echt ontspannend vind ik het wel niet :unsure:

Bij golden goals is er 100% focus van in t begin, en redelijk aggressief spel. Eenmaal je dat zelf toepast lukt da wel ze, ik sukkelde er in t begin ook mee in 22, in 23 nog niet veel gg gespeeld, maar zal wel gelijkaardig zijn...

Direct de weg naar goal zoeken is de beste formule

Terug
Bovenaan