FIFA 23

FIFA 23

1 ste match, meteen red carded na de meest belachelijke call ever, ik zet een tackle in , en deze wordt pas 2 seconden later uitgevoerd op een gans ander gedeelte van het veld, rip match 1 WL, rip Duncan

Cordoba gepackt met die base fut hero upgrade :) zat met een berg untradeables en dupe Marquinhos & Diaz, dus kostte me niets. Ook semi serie a team dus kben content :clap:

Die update heeft weer veel naar de kloten geholpen voor mij

Spelers blijven bijna surplaccen als ik de sprintknop induw (enkel die knop, niks erbij ofzo) joystick marcheert van geen kanten meer, niks responsief, en vooral de right stick switching is weer volledig om zeep). Precies of elke keer dat het wat beter lukt ze weeral een aanpassing doen. Echt triest

JApXesW.jpg

Wat zitten schuiven en zo krijg ik er gnabry ook in :) was vergeten dat ik rulebreaker Meunier ook had, statswise ziet die er best ok uit. Allemaal first owner behalve Lloris, heb enkel Navas als goeie keeper maar die krijg ik echt niet ingepast. Best een proper team om 0,0 uit te geven, ben er zelf van verbaasd.

Heb vorig seizoen quasi enkel squad battles gespeeld, maar nu toch al een stuk of 15 division games. Ben benieuwd waar ik ga raken :)

Als ik mijn 1250 punten van rivals gehaald heb word ik blijkbaar automatisch geplaats voor de WL ? Ik had zin om volgende week eens mee te doen maar nu zit ik in deze week waar ik geen tijd voor heb… punten kwijt zeker ?

Als ik mijn 1250 punten van rivals gehaald heb word ik blijkbaar automatisch geplaats voor de WL ? Ik had zin om volgende week eens mee te doen maar nu zit ik in deze week waar ik geen tijd voor heb… punten kwijt zeker ?
Nee, je bent dan klaar om je te kwalificeren voor de WL. Als je dat gedaan hebt krijg je een token om mee te doen wanneer je wilt aan de WL

Nog eens wat aanpassingen gedaan aangezien ik wedstrijden begin met een 5-2-1-2. Als ik voel dat het te aanvallend is schakel ik over naar een 4-4-2. Rechts een Walker zou iedereen full chem geven maar ik heb zelfs de coins niet meer :) crisis. Hakimi kan ook ma blijft cuadrado zo. Ik hrb veel opties op lwb maar niets op rwb maar Cuadrado doet het goed. Wel tevreden van men team met zeer sterke bank.

Trouwens die Kuyt gepacked met dat tweede hero pack, balen.

Dat ze dat “voordeel” er eens snel uithalen of beter uitvoeren. Wordt een overtreding gemaakt op mijn speler voor de 16, ik krijg de bal, heb een halve seconde tijd de tijd om te beslissen (R2 en l2 induwen) of bal passen/wegrammen. Tegenstander neemt de bal terug af, weg voordeel en staat in mijn 16.
Meermaals dus al tegengekomen…

Dat ze dat “voordeel” er eens snel uithalen of beter uitvoeren. Wordt een overtreding gemaakt op mijn speler voor de 16, ik krijg de bal, heb een halve seconde tijd de tijd om te beslissen (R2 en l2 induwen) of bal passen/wegrammen. Tegenstander neemt de bal terug af, weg voordeel en staat in mijn 16.
Meermaals dus al tegengekomen…
Ik heb nog maar weinig tot geen fouten gezien ivm voordeel geven. Ze geven nu ook “voordeel” als er iemand buitenspel loopt enz. Mss daar ergens iets mee?

Al kan het natuurlijk altijd wel eens iets random in de game zitten. Als het 1 op de zoveel keer is. “So be it” het is maar een spelletje.

Terug
Bovenaan