FIFA 23

FIFA 23

Ik weiger die shit te gebruiken. Wil je beter worden in de game of wil je met random noob luck winnen?
Ik heb het zo moeilijk tegen high press. Spelers kunnen geen pas meer geven, lange bal naar voor heeft geen zin want ze winnen vaak het kopduel…
En zo verlies ik merendeel van mijn wedstrijden als ik voor sta, of het gelijk is.
Frustrerend…

Ik heb het zo moeilijk tegen high press. Spelers kunnen geen pas meer geven, lange bal naar voor heeft geen zin want ze winnen vaak het kopduel…
En zo verlies ik merendeel van mijn wedstrijden als ik voor sta, of het gelijk is.
Frustrerend…
Ik heb daar een aparte opstelling voor. (Wijd, balbezit enz..) En als je een pas naar je keeper heeft moeten ze al 1 man opofferen. En dan vallen er gaten.. geen dom balverlies. Beter de bal weghengsten nar de andere kant vant veld dan hem in je eigen helft te verliezen. Mensen die die deze taktiek gebruiken zijn 9/10 toch Noobs. Dus scoren toch 9/10 niet als ze zelf iets moeten opbouwen.

Kan je deze delen? Heb het gevoel dat 70% high press speelt.
Ik ken ze niet vanbuiten, maar niets speciaals een 4231 alles op come back ook de spitsen. Diepte 50 ofzoiets, Hug the sideline in game activeren. En bal weg controleren van de tegenstander. Bal naar de de keeper en hij moet al 1 man opofferen. En je hebt dan constant een vrije man. En laat ze maar lopen. Hij kan er Idd 5 wisselen (meestal aanvallers). Maar zijn verdedigers zijn Choco in de 2helft.

Fifa is rustig blijven, niet paniekeren en alleen sprinten wanneer het kan/nodig is. Sprinten = tijdverlies.

Ik begrijp niet dat jullie dit zo veel tegenkomen. Enkel op het einde van een wedstrijd gebeurd dit eens en dan nog. Hier kan je idd redelijk goed onderuit komen in meeste gevallen. Dan moet je idd u spitsen niet constant wegsturen e.d. Gewoon breed spelen is inderdaad aangeraden maar zoals ik zei, vreemd dat iedereen dat consta't tegenkomt en ik mss 2 keer op 20 matchen. Het zit allemaal int kopke denk ik.

Zal inderdaad toeval zijn dat het vaak rond de 70ste minuut opeens niet meer breed kan spelen omdat er bij elke speler, een speler van de tegenstander er letterlijk tegenplakt. En indien je dan breed legt, of diep speelt verlies je 9/10 keer het kopduel.
Een pas geven gaat ook niet want er staat steeds een speler tegen uw speler.
Kan wel zijn dat ik misschien een andere camerastandpunt kan gebruiken om nog meer van het veld te zien? Ik speel co-op? Iemand iets anders?

Kane gepackt in mn squad battle rewards :) zelfs tradeable voor een keer :p ga er wel eerst wat matchkes mee proberen spelen, ben benieuwd. Zal alleen weer wat prutsen worden met mn opstelling. Moet echt eens kijken om Dembélé/Navas te droppen.

Iemand suggesties voor budget RM/RB spelers uit serie a/PL? Die krijg ik wel op full chem normaal.

Fgy5wPyWQAMGnEL
Hoe speelt Zambo?

Heb zelf nog geen enkele tegengoal gekregen met een lob. Ook trivela kom ik amper tegen (en zit in div 3, waar zo'n lobs toch veel voorkwamen in de 22).

Is imo zelfs de eerste Fifa waar de meeste mensen op een normale manier spelen en scoren, en amper dingen abusen :unsure:.

Heb zelf nog geen enkele tegengoal gekregen met een lob. Ook trivela kom ik amper tegen (en zit in div 3, waar zo'n lobs toch veel voorkwamen in de 22).

Is imo zelfs de eerste Fifa waar de meeste mensen op een normale manier spelen en scoren, en amper dingen abusen :unsure:.
Ps4 is abuse met lobben, 100%

Ik snap er even niets meer van.
Tegenstanders hebben 4 tot 5 schoten per wedstrijd, gaan er steeds minstens 2 binnen.
Ik aan de overkant 11 schoten op doel, minstens en scoor veel te weinig.
Oke, mijn scoren moet beter, maar hoe pak je de defensie aan?
Ligt het aan Dias doe te traag is ook al is hij Lengthy?
Ik zet geen druk, ga nooit druk zetten met 2, blijf rustig zonder te rushen en toch krijg ik te veel goals binnen.
Ligt het aan mijn instellingen? Te aanvallend?

Ik snap er even niets meer van.
Tegenstanders hebben 4 tot 5 schoten per wedstrijd, gaan er steeds minstens 2 binnen.
Ik aan de overkant 11 schoten op doel, minstens en scoor veel te weinig.
Oke, mijn scoren moet beter, maar hoe pak je de defensie aan?
Ligt het aan Dias doe te traag is ook al is hij Lengthy?
Ik zet geen druk, ga nooit druk zetten met 2, blijf rustig zonder te rushen en toch krijg ik te veel goals binnen.
Ligt het aan mijn instellingen? Te aanvallend?
Wie zal het zeggen. Wij weten uw settings niet. En ook niet welke goals je tegen krijgt. Laad eens een clip op zodat we kunnen kijken ofzo.

Maar met iemand als dias word je er sws afgelopen. Je tegenstander zijn spitsen zijn 9/10 ook lenghtly. En hebben meer pace. En als je dan je cb zelf niet optijd manueel selecteert en terug loopt, altijd gescheten.

Wie zal het zeggen. Wij weten uw settings niet. En ook niet welke goals je tegen krijgt. Laad eens een clip op zodat we kunnen kijken ofzo.

Maar met iemand als dias word je er sws afgelopen. Je tegenstander zijn spitsen zijn 9/10 ook lenghtly. En hebben meer pace. En als je dan je cb zelf niet optijd manueel selecteert en terug loopt, altijd gescheten.
lol speel zelf ook met Dias, is snel genoeg, zal er ni afgelopen worden. Defence is zelfde alsk elk jaar, meer verdedige met u middevelders. Enkel switche naar cb als ge nemeer anders kunt of zeker zijt van nen tackle

Nu gaan ik erover ophouden, maar ps5 is echt reteslecht (laatste rant, ik beloof het)

L2, man afdekken marcheert van geen kanten, Een manneke zomaar passeren op snelheid , ho maar, dat wordt in het echt nooit gedaan
Left stick dribbling, niks mogelijk
Left stick switching, even erg, zoniet erger dan ps4

Enige dat ik wel leuk vind is dat de vrijschoppen 10 kere makkelijker zijn op ps5, heb er zo al een paar binnengelepeld

Enja da bakske, ik ga er nooit voor gewonnen zijn, stroef als iets voelt dat aan. Ik probeer het echt, maar ligt me dus niet

Hoe ge zelfs kunt blijven spelen als je zo over een game klaagt, dat snap ik niet.. 😅
Ik heb ook soms dagen dat niets lukt op fifa, dan stop ik gewoon ff en kijke een film ofzo, maar elke dag erover klagen.. Zou je niet beter andere games zoeken? Kwestie van uw gemoedsrust beetje te behouden ? 😁

Laatst bewerkt:
Nu gaan ik erover ophouden, maar ps5 is echt reteslecht (laatste rant, ik beloof het)

L2, man afdekken marcheert van geen kanten, Een manneke zomaar passeren op snelheid , ho maar, dat wordt in het echt nooit gedaan
Left stick dribbling, niks mogelijk
Left stick switching, even erg, zoniet erger dan ps4

Enige dat ik wel leuk vind is dat de vrijschoppen 10 kere makkelijker zijn op ps5, heb er zo al een paar binnengelepeld

Enja da bakske, ik ga er nooit voor gewonnen zijn, stroef als iets voelt dat aan. Ik probeer het echt, maar ligt me dus niet
n/o maar ligt dan meer aan u dan aan het spel.

Terug
Bovenaan