Tointje9810
Active member
Jeps. Snel verkocht voor 600k. Kan ik mij een gans team mee makenTradable![]()
Ook al had ik nu een prem league team..

Deze week eens kijken wat ik kan maken
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Jeps. Snel verkocht voor 600k. Kan ik mij een gans team mee makenTradable![]()

. Matigheid troef in de rewards ook.
Mindere dag zekers? Ik heb dat ook wel vaak (maar geen 7 mil teamin div 2 uitgekomen tegen een 7 mil team en kerel kon er niks van,how the fuck raken die in div 2
)Veel mensen spelen coop, als den andere er wel iets van kan en jij zelf niet zo. Dan krijg je zoiets als je dan alleen speeltdie kerel had inform mbappe inform neymar en ginola,yaya toure ne mindere dag of niet met zo een team...

Der heen sturen, I’m from Belgium mate. We dont have Fifa Points but skill.ne duits dat mij uitmaakt in pm voor pay to win... en zijne naam was RTGtoglory
engels duidelijk niet zijn beste vak
ROAD TO GLORY TO GLORY

ja ge klaagt onterecht over pack luckMijn FUT ploegje van 700 000 coins.
Kroos, Martinelli en Donna zijn red picks.
Divisie 4 nu, en echt wel zotte ploegen tegengekomen.
Enkel Marquinhos tradeble omdat anders mijn chem te veel zou dalen:
![]()
Klaag ik terecht over pack luck? Heeft iemand en nog mindere ploeg in een hogere divisie? Ik ben benieuwd![]()
. alleen uwe RB kan veel beterMijn FUT ploegje van 700 000 coins.
Kroos, Martinelli en Donna zijn red picks.
Divisie 4 nu, en echt wel zotte ploegen tegengekomen.
Enkel Marquinhos tradeble omdat anders mijn chem te veel zou dalen:
Klaag ik terecht over pack luck? Heeft iemand en nog mindere ploeg in een hogere divisie? Ik ben benieuwd![]()
Ik vind hem goed, enkel z'n uithouding valt een beetje tegen. In echt intensieve matchen moet hij naar het einde toe vervangen worden.Diene posch (aanhangsel van arnautovic sbc) is toch redelijk ok, wat vinden jullie van hem?
Als er nog mensen zijn die interesse hebben om te joinen. We zijn nu een 2 weken bezig.Ik ben eens aan het kijken om bij een Traders Patrion te gaan. Mensen hier interessen? (Lees sharen?)
(Abonnement op trading tips wat kopen, wanneer verkopen)
Ik ga het sws al met ne kameraad eens een maandje testen. Kan naart schijnt al met 5k en ongeveer 1mil per maand profit (als het niet meer is, afhankelijk hoeveel coins je hebt)