FIFA 23

FIFA 23

Weekend league ging vlotter dan verwacht - rang 6 - geen free wins gekregen wel 4-5x mensen die quiten voor match begint of als ik gelijk maak (enorm kutspel op dat gebied) - aantal matchen gewoon slecht gespeeld, er zit dus mss meer in volgend weekend - wel eens investeren in de ploeg want voorlopig speel ik nog met bastoni, tonali, Gündogan, dumfries (wel een beest).

Rewards voor alle duidelijkheid waren extreem kut maar met coins en TOTW pack heb ik wel sowieso 60k extra

Ik dacht gisteren middag, ik ga wat bronze rare spelers kopen voor de icon sbc van maandag. Nu kwam die gisteren al.

$$$ alles wat ik erin heb gestoken meer dan verdubbeld 💰

ne duits dat mij uitmaakt in pm voor pay to win... en zijne naam was RTGtoglory
engels duidelijk niet zijn beste vak

ROAD TO GLORY TO GLORY

Mijn FUT ploegje van 700 000 coins.
Kroos, Martinelli en Donna zijn red picks.
Divisie 4 nu, en echt wel zotte ploegen tegengekomen.
Enkel Marquinhos tradeble omdat anders mijn chem te veel zou dalen:

Klaag ik terecht over pack luck? Heeft iemand en nog mindere ploeg in een hogere divisie? Ik ben benieuwd :)

Klaag ik terecht over pack luck? Heeft iemand en nog mindere ploeg in een hogere divisie? Ik ben benieuwd :)
ja ge klaagt onterecht over pack luck 🤣. alleen uwe RB kan veel beter

0v5hHP2.jpg

Zit net niet in divisie 4, maar dat is kwestie van tijd. Win voorlopig nog vlot, vooral gebrek aan speeltijd (2 kleine kinderen). Meeste spelers zijn untradable.

In-game speel ik kamikazevoetbal, 4-3-2-1 met fast build-up. Heel aanvallend en hoog storen. Af en toe een counter tegen door die speelstijl maar speel al jaren zo.

Dit jaar nog niets deftigs gepackt, buiten. 89 Rulebreakers Thiago maar die ligt me niet.

Marquee nav Halloween

Moest er nu ook nog eens iets inzitten, het zou mooi meegenomen zijn...

Laatst bewerkt:
Ik ben eens aan het kijken om bij een Traders Patrion te gaan. Mensen hier interessen? (Lees sharen?)
(Abonnement op trading tips wat kopen, wanneer verkopen)

Ik ga het sws al met ne kameraad eens een maandje testen. Kan naart schijnt al met 5k en ongeveer 1mil per maand profit (als het niet meer is, afhankelijk hoeveel coins je hebt)
Als er nog mensen zijn die interesse hebben om te joinen. We zijn nu een 2 weken bezig.

Ikzelf heb al 300k winst gemaakt, en zie in de whatsapp groep ook dat de andere mensen goed winst maken.

We zijn met 8 momenteel waar we de prijs mee delen.

Terug
Bovenaan