FIFA 23

FIFA 23

Ik verlies hier weeral x games op rij, ik ga zien : staan die settings weeral op default

Dees is toch echt het dikste k*tspel dat ge u kunt inbeelden eh

En hoeveel games op rij matchmaking vs teams met reds? Ik denk dat er in mijn buurt alleen maar 'champions' zitten aan de matchmaking te zien...

Ik verlies hier weeral x games op rij, ik ga zien : staan die settings weeral op default

Dees is toch echt het dikste k*tspel dat ge u kunt inbeelden eh

En hoeveel games op rij matchmaking vs teams met reds? Ik denk dat er in mijn buurt alleen maar 'champions' zitten aan de matchmaking te zien...
ge moet toch geen goeie speler zijn voor reds ? ge kunt alles verliezen in fut champs en ge krijgt nog altijd een red

Ja kan nu ook makkelijk de Savio SBC nog doen. Kost 15k als je niets hebt, en krijgt een dubbele upgrade. Dus word een 87 rated speler. Je kan hem waarschijnlijk nog gebruiken als first owner obj, icon swaps enz en als foddar.

penalty tegen omdat de kerel tegen mij loopt

altijd die random shit van ea om de tegenstander te helpen aan een win

Laatst bewerkt:
penalty tegen omdat de kerel tegen mij loopt

altijd die random shit van ea om de tegenstander te helpen aan een win
Het is geen random shit om de tegenstander te laten winnen. EA boeit het niet wie wint. Het is Random shit die jij ook wel eens gaat meehebben, maar dan horen we je (ons) niet klagen. Want die dingen onthouden we niet.

Rustig blijven is de boodschap. Hoe moeilijk het soms ook is.

ik ben fifa aan het spelen zoals ik nog nooit heb gedaan,en dat op een vrijdag

7-0 in wl

zal wel freaks tegenkomen sebiet om 7-13 te eindigen

11-0
wtf-is-that-confused.gif

arnautovic is de beste spits ooit

Vraagje aangezien ik in 5 jaar geen fifa gespeeld heb (en toen was het vooral tegen vrienden). Qua competities, wat heb je nu eigenlijk allemaal?
- Squad battles --> speel ik, rewards afhankelijk van divisie, geen keuze bij wat je krijgt
- rivals --> heb nu vorige week eerste keer 3 wins gehaald, daar kan je kiezen tussen verschillende opties (wat is de beste?). Vroeger had je hier stijgen/zakken dacht ik, maar dat is precies niet meer? Hoe werkt het dan precies?
- weekend league --> daarvoor zijn die qualification points vermoed ik? Wat krijg je daar dan exact?

Vraagje aangezien ik in 5 jaar geen fifa gespeeld heb (en toen was het vooral tegen vrienden). Qua competities, wat heb je nu eigenlijk allemaal?
- Squad battles --> speel ik, rewards afhankelijk van divisie, geen keuze bij wat je krijgt
- rivals --> heb nu vorige week eerste keer 3 wins gehaald, daar kan je kiezen tussen verschillende opties (wat is de beste?). Vroeger had je hier stijgen/zakken dacht ik, maar dat is precies niet meer? Hoe werkt het dan precies?
- weekend league --> daarvoor zijn die qualification points vermoed ik? Wat krijg je daar dan exact?
stress en ook packs en keuze uit team of the week kaarten int rood

- weekend league --> daarvoor zijn die qualification points vermoed ik? Wat krijg je daar dan exact
squad battles => correct
rivals=>3 wins mindere rewards, 8 wins betere rewards. Lege club best untradeable rewards. Volle club pak ik de tradeables. Ge relegeert enkel nog maar aan het einde van een sezoen.

enja WL=> veel stress voor 'beste' rewards vooral goe ene keer tots begingt

dees is de korte uitleg 🤣

SB is veel tijd voor weinig return. Ik die dit vooral de eerste 2 weken coop met een vriend wij spelen dan vaak top 100 (op Ultimate alles verslagen) maar is eigenlijk veel tijd voor weinig terug te krijgen. (Ik die het allen nog voor objectives ofzo) en tegelijk krijg je een paar “rommel packs” je weet maar nooit. 🤷‍♂️

Rivals, hoe hoger je divisie hoe beter je rewards. Heb je 3 wins die week (tot donderdag ochtend) heb je rewards. Heb je er 8 heb je er betere. Heb je in het seizoen (1,5maand) 90 matchen gespeeld krijg je ook nog eens rewards.

WL Quali, je verdiend punten door Rivals te spelen. Hoe hoger je div, win of verlies krijg je meer punten per match. Heb je 1250 pnt kan je de Playoffs spelen voor WL, je moet er 4/10 winnen (en de rest kan je ook nog spelen, of free wins weggeven) om aan je 20pnt te komen. Hiervoor krijg je packs en een token om aan de WL finale mee te doen.

Win =4pnt
Loss =1pnt

WL finale is waar je de echte goede rewards kunt verdienen. 20 matchen spelen en zien hoever je geraakt. Playerpicks, totw packs, 100k packs enz..

SB is veel tijd voor weinig return. Ik die dit vooral de eerste 2 weken coop met een vriend wij spelen dan vaak top 100 (op Ultimate alles verslagen) maar is eigenlijk veel tijd voor weinig terug te krijgen. (Ik die het allen nog voor objectives ofzo) en tegelijk krijg je een paar “rommel packs” je weet maar nooit. 🤷‍♂️

Rivals, hoe hoger je divisie hoe beter je rewards. Heb je 3 wins die week (tot donderdag ochtend) heb je rewards. Heb je er 8 heb je er betere. Heb je in het seizoen (1,5maand) 90 matchen gespeeld krijg je ook nog eens rewards.

WL Quali, je verdiend punten door Rivals te spelen. Hoe hoger je div, win of verlies krijg je meer punten per match. Heb je 1250 pnt kan je de Playoffs spelen voor WL, je moet er 4/10 winnen (en de rest kan je ook nog spelen, of free wins weggeven) om aan je 20pnt te komen. Hiervoor krijg je packs en een token om aan de WL finale mee te doen.

Win =4pnt
Loss =1pnt

WL finale is waar je de echte goede rewards kunt verdienen. 20 matchen spelen en zien hoever je geraakt. Playerpicks, totw packs, 100k packs enz..
Njah, voordeel van die squad battles is dat je kan pauzeren. Met een dochter van 2 maand geen overbodige luxe :unsure: Bedankt voor de uitleg! vantweekend eens wat rivals proberen spelen :)

Terug
Bovenaan