Veel te kleine keeper naar m'n zin en heb 87 Maignan al met volle chemistry.Krijg hem wel nog in mijn team. In de kickstarter packs van Fifa22 wel nog Frenkie De Jong.
Daarstraks 89 Thiago Rulebreakers gepackt. Past niet in m'n ploeg...

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Veel te kleine keeper naar m'n zin en heb 87 Maignan al met volle chemistry.Krijg hem wel nog in mijn team. In de kickstarter packs van Fifa22 wel nog Frenkie De Jong.

Vorig jaar ook gepulled. Was toen ook men reactie maar op een gegeven tijd toch maand in men basis gestaan met redelijk succes. Ik ga se sbc ook es doen vandaag toch genoeg fodder.Ik 86 mostovoi of zoiet... Meh

Brolin is best goed als ik er tegen speel.Vorig jaar ook gepulled. Was toen ook men reactie maar op een gegeven tijd toch maand in men basis gestaan met redelijk succes. Ik ga se sbc ook es doen vandaag toch genoeg fodder.
Edit: Brolin, gaat over de 200k maar wel serie a waar ik nergens links mee heb. Maar goed die heros en icons hebben sowieso 3 in fifa dus zeker bruikbaar als nieuwe spits.

Ik koop mijn (digitale) games al jaren in de US store vanwege de wisselkoers.Hebben jullie de game in belgie gekocht ? Of de meeste toch digitaal in usa store ? Kijk nu al een tijdje naar castro op twitch en zou mss wel eens durven mijn eerste fifa te kopen![]()
Ik doe het eerder sporadisch, minder winstgevend dan 22 gezien er (nog) geen league SBC's zijn dit jaar. Er is een bronzen Braziliaanse en Zuid Koreaanse manager die instant verkopen voor 5K die je wel dagelijks eens packt.Iemand hier die zich bezig houd met BPM en ZPM? De moeite?
Nu nog ? Das toch enkel handig in begin?Iemand hier die zich bezig houd met BPM en ZPM? De moeite?
Momenteel werkt dit niet echt.Iemand hier die zich bezig houd met BPM en ZPM? De moeite?
Wut, hoe gaat dit?? Die xlosers wil ik er ook wel vantussen met hun vuil getacklehmmm crossplay afgezet en matche vlotten wat beter![]()
De week voor en na de release heb ik hier wel de vruchten van kunnen plukken maar is redelijk arbeidsintensief in tegenstelling tot wat je verdient imo. Beter focussen op een of meerdere spelers dan, meer profit. Zou het enkel aanraden als ge <20k coins ofzo hebt.Iemand hier die zich bezig houd met BPM en ZPM? De moeite?
, om de zoveel pakjes hit ge dan wel iets wa voor meer als 200 gaat mr dan zijt ge ook al 15 min bezig. Dan al die bronze players ook listen.. Ideaal als ge een half uur moet wachten ergens ofzo maar anders niet super.bij online settings kunde crossplay afzetteWut, hoe gaat dit?? Die xlosers wil ik er ook wel vantussen met hun vuil getackle
Ja was ook meer bedoeld als “tijd verdrijf” en toch wat coins maken om niet altijd maar te zitten snipen (buiten alle andere invests)De week voor en na de release heb ik hier wel de vruchten van kunnen plukken maar is redelijk arbeidsintensief in tegenstelling tot wat je verdient imo. Beter focussen op een of meerdere spelers dan, meer profit. Zou het enkel aanraden als ge <20k coins ofzo hebt.
1 pack is 750.. Met geluk 4 spelers 800 coins dan nog 100 coins quick sell. Is just 150 coins win, om de zoveel pakjes hit ge dan wel iets wa voor meer als 200 gaat mr dan zijt ge ook al 15 min bezig. Dan al die bronze players ook listen.. Ideaal als ge een half uur moet wachten ergens ofzo maar anders niet super.