FIFA 23

FIFA 23

Hier Keane uit de hero sbc. Speler van 340k, goed genoeg. Zit momenteel met een prem league team, maar was van olan omndit om te gooien naar een la liga team (real fan..😅).
Misschien nog efkes wachten 😂

Hebben jullie de game in belgie gekocht ? Of de meeste toch digitaal in usa store ? Kijk nu al een tijdje naar castro op twitch en zou mss wel eens durven mijn eerste fifa te kopen :)

Ivm digitaal usa of belgie is omdat ik dacht dat we hier in belgie geen packs kregen ofzo ?
Grootste verschil is dat je in buitenlandse stores wel nog fifa points kan kopen en in BE store niet. Dus als je niet van zin bent om points te kopen maakt het eigenlijk niet uit waar je hem koopt.

Komend weekend een weekend weg met de maten, ga dus geen WL kunnen spelen. Als ik de play-offs nu speel, blijft dat entry ticket dan geldig voor een volgende WL? Of vervalt dat na 1 weekend?

Untradeable rulebreaker meunier, voor de rest niets. Past langs geen kanten in mijn team wel maar soit :p

Toch eens chance gehad vandaag. Mid icon Luis Hernandez 87 hier alsook Marcos Llorente (beide untradeable). Beiden rechtstreeks het team in. :)

Laatst bewerkt:
wa ne spits ! alles in div 3-4 en fut champs

FgGNBV1XgAEiG26

Terug
Bovenaan