Dat zou wel kunnen dat ze x euro morten hebben per verkochte game.Ik denk dat de FIFA (niet EA) ook wel iets bij in de pap te brokken heeft/had.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat zou wel kunnen dat ze x euro morten hebben per verkochte game.Ik denk dat de FIFA (niet EA) ook wel iets bij in de pap te brokken heeft/had.
Hopelijk zien we vanaf volgend jaar beterschap. Zowel van Ea, als de concurrentie die de FIFA licentie overnemen. (2k?)Dat zou wel kunnen dat ze x euro morten hebben per verkochte game.
Is hier al enkele keren aangehaald. Het is en blijft voetbal he. Ze zijn gebonden aan een spel met regels.Ik zeg trouwens niet dat het een slechte game is, maar koppel fut los van de andere modes .
Denk dat je mijn punt niet snapt. FUT is nu de motor van fifa niet iedereen wil dat spelen. Maak fut free to play. En doe iets aan de carrière modes. Over de gameplay heb ik niks over op te merken.Is hier al enkele keren aangehaald. Het is en blijft voetbal he. Ze zijn gebonden aan een spel met regels.
Ze kunnen ervoor zorgen dat er een net in het midden hangt waar je moet overklauteren, maar dan is het ook weer geen voetbal meer natuurlijk...
Dan was ik idd niet meeDenk dat je mijn punt niet snapt. FUT is nu de motor van fifa niet iedereen wil dat spelen. Maak fut free to play. En doe iets aan de carrière modes. Over de gameplay heb ik niks over op te merken.
. Ik dacht dat je bedoelde 'er is weinig vernieuwends aan fifa 23.'.Het speelt idd veel beter en is leuker.Dan was ik idd niet mee. Ik dacht dat je bedoelde 'er is weinig vernieuwends aan fifa 23.'.
Welke moeilijkheidsgraad dan?amai gij hebt de play offs gewonnen ? kwou dat ik dat ook kon zeggenik kan zelfs al 6 matchen niet meer winnen in squad battles
???HOLY SHIT OPEN DIT !! EEN FOUT VAN EAAAAAAAAAAAAAA
ga vlug naar de store en OPENDOEN
![]()
edit:is al gefixed door ea
ea had een hero pack in de store gezet voor 25k lol...na paar sec was het al weg
Ja, en gij hebt die abedi dan?ea had een hero pack in de store gezet voor 25k lol...na paar sec was het al weg
yupJa, en gij hebt die abedi dan?
Niks meer komen klagen van packluck dan eh