FIFA 23

FIFA 23

Telkens ik de game opnieuw opstart moet ik alle settings opnieuw aanpassen. Alsof de game telkens voor de eerste keer opstart. Save games blijven wel behouden..Nog iemand dit probleem? Ik speel op ps5
Ik had dat gisteren en vandaag ook. Mijn instellingen zijn al 5 jaar hztzelfde. En plots was de commentaar in het nederlands, en dan vanmiddag in het engels zonder iets aan te passen. En die trainer schiet ook gewoon terug aan😅

Krijgen je spelers nog een chem boost na x aantal wedstrijden zoals vroeger of is dat gedaan? Vind het nieuwe systeem ferm puzzelen moet ik zeggen, is wat gewoon worden waarschijnlijk

Heb de eerste SBC van die Kessié OTW gedaan. Ben nu aan twijfelen om de rest ook te doen of die spelers te gebruiken voor Valverde. Dan heb ik wel één 83-SBC voor niets gedaan.

Die 88-spelers die nodig zijn, zijn wel klote. Heb er zo geen eentje en die zijn serieus duur.

Heb een Immobile op mijn transfer-lijst. Zou die graag in een SBC gebruiken, maar ik krijg die niet in mijn club omdat de Immobile in mijn club untradable is. Zou toch graag die tradable Immobile in de SBC gebruiken zodat ik de chemistry style niet kwijt ben. Kan ik dat op één of andere manier?

Heb een Immobile op mijn transfer-lijst. Zou die graag in een SBC gebruiken, maar ik krijg die niet in mijn club omdat de Immobile in mijn club untradable is. Zou toch graag die tradable Immobile in de SBC gebruiken zodat ik de chemistry style niet kwijt ben. Kan ik dat op één of andere manier?
Je zou altijd je goeie kunnen quicksellen en dan recoveren via de web app. Een beetje zonde gezien veel mensen die recovers opsparen, maar als je het belangrijk vindt kan je dat wel done.

Yup. Die tradable wisselen met die untradable (dus staat in de ploeg dan), sbc doen en je kan dan die untradable terug in uw club droppen :). Gisteren ook zo gedaan met een kaartje die ik dubbel had.

Zaterdagavond Kanté gepacked uit gold pack, die Richarlison objective co-op gedaan met een kameraad en gisteren op familiefeest die Silva gedaan met fodder :unsure:.

kek3.jpg

Laatst bewerkt:
Yup. Die tradable wisselen met die untradable (dus staat in de ploeg dan), sbc doen en je kan dan die untradable terug in uw club droppen :). Gisteren ook zo gedaan met een kaartje die ik dubbel had.

Zaterdagavond Kanté gepacked uit gold pack, die Richarlison objective co-op gedaan met een kameraad en gisteren op familiefeest die Silva gedaan met fodder :unsure:.

kek3.jpg
Als ze op unassigned staan kan je inderdaad wisselen, maar vanuit de transferlijst werkt dat blijkbaar niet. Zegt dan dat hij die untradable natuurlijk niet kan moven naar de transferlijst. Maar ok, het is maar een engine, dus niet zo erg.

welke divisie zitten julie ? ik 7 en tis echt al super lastig...ben bang wat die WL play-off gaan geven.

Voorlopig bijna in divisie 8, wel nog niet veel kunnen spelen. Vorig jaar divisie 2 meestal. Deze FIFA ligt me beter dus hopelijk geraak ik in divisie 1.

voorlopig wel ne plezante fifa,nu is het wachten tot de kindjes gevonden hebben om het spel en alles erin te abusen tot het terug om zeep is

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan