Slayer_Kev666
Well-known member
Ondertussen Goretzka gehaald en Bellingham op de bank. Nu sparen voor Haaland.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Reus is inderdaad een cheap beast. Marktwaarde is 5500 coins, die waarde gaat hij op lange termijn zeker vast houden. Elk jaar zijn er periodes waar 85's 10k coins waard zijn door SBC's.Net Marco Reus getrokken...85 rating,ben echt nog niet lang bezig (offline squad battles)...geen idee wat de transferwaarde is maar speelt echt lekker en past goed in mijn huidige noobteam.
Ik heb geen loan Mbappé hoor...is dat mss iets voor een pre order ofzo? Ik heb een loan Ronaldinho.Je krijgt een gratis loan Mbappé en kan alles op deze manier vervolledigen.

In de winkel waar je packs kan kopen met het aantal sterren dat je verdiend, is Mabppé 0 sterren.Ik heb geen loan Mbappé hoor...is dat mss iets voor een pre order ofzo? Ik heb een loan Ronaldinho.![]()
Allright thx,wist ik nietIn de winkel waar je packs kan kopen met het aantal sterren dat je verdiend, is Mabppé 0 sterren.

AmenEr is echt veel te veel untradeable. Elk pack dat ik open doe zit ik met untradeable dubbelen. En het spel is nog maar een paar dagen bezig. Hier en daar wat kunnen recyclen in sbcs, maar dit gaat echt de verkeerde kant op.
Steek die dubbelen in een gouden upgrade sbcEr is echt veel te veel untradeable. Elk pack dat ik open doe zit ik met untradeable dubbelen. En het spel is nog maar een paar dagen bezig. Hier en daar wat kunnen recyclen in sbcs, maar dit gaat echt de verkeerde kant op.
Je kan eens proberen door in fifa naar settings te gaan, en je profiel op te slagen.Telkens ik de game opnieuw opstart moet ik alle settings opnieuw aanpassen. Alsof de game telkens voor de eerste keer opstart. Save games blijven wel behouden..Nog iemand dit probleem? Ik speel op ps5
11 spelers kwijt voor 2 zeldzame 75 spelersSteek die dubbelen in een gouden upgrade sbc

11 min het aantal dat ge er bij insteekt11 spelers kwijt voor 2 zeldzame 75 spelers![]()
Als ik 3/4+ dubbelen heb doe ik dat altijd. Die 4 ben je anders ook kwijt. En voor die paar extra spelers die niets waard zijn, maak je kans op iets goed te packen.11 spelers kwijt voor 2 zeldzame 75 spelers![]()