FIFA 23

FIFA 23

Net Marco Reus getrokken...85 rating,ben echt nog niet lang bezig (offline squad battles)...geen idee wat de transferwaarde is maar speelt echt lekker en past goed in mijn huidige noobteam.

Net Marco Reus getrokken...85 rating,ben echt nog niet lang bezig (offline squad battles)...geen idee wat de transferwaarde is maar speelt echt lekker en past goed in mijn huidige noobteam.
Reus is inderdaad een cheap beast. Marktwaarde is 5500 coins, die waarde gaat hij op lange termijn zeker vast houden. Elk jaar zijn er periodes waar 85's 10k coins waard zijn door SBC's.

Zou wel graag die Mbappé moments spelen maar zal wss aan mij voorbijgaan,kans dat die in een pakket zit zal evenklein zijn dan de lotto winnen. En ik steek geen geld extra in een game die op zich(ps5) al enorm duur is...had ik wel leuk gevonden die uitdaging.

PXL_20221002_133213630.jpg

Iets dat jullie al lang wisten, maar don't spend your coins on (untradable) packs...
Zuiverste Boerenbedrog, want er was zogezegd maar 1 pack, maar staat nu gewoon terug in de store...

Als er echt maar 1 pack is heb je meestal wel kans op iets goeds... Dit gaat er eigenlijk over vind ik persoonlijk

Er is echt veel te veel untradeable. Elk pack dat ik open doe zit ik met untradeable dubbelen. En het spel is nog maar een paar dagen bezig. Hier en daar wat kunnen recyclen in sbcs, maar dit gaat echt de verkeerde kant op.

Telkens ik de game opnieuw opstart moet ik alle settings opnieuw aanpassen. Alsof de game telkens voor de eerste keer opstart. Save games blijven wel behouden..Nog iemand dit probleem? Ik speel op ps5

Telkens ik de game opnieuw opstart moet ik alle settings opnieuw aanpassen. Alsof de game telkens voor de eerste keer opstart. Save games blijven wel behouden..Nog iemand dit probleem? Ik speel op ps5
Je kan eens proberen door in fifa naar settings te gaan, en je profiel op te slagen.

Terug
Bovenaan