Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Idd easy peasy.100k pack voor 3 wedstrijden te spelen, SB or rivals en scoren met een gekochte speler...
Easy peasy
Noemt warming up challenge ofzo
Weet de naam niet vanbuiten maar zoiets jaOnes to watch warm up?
Ik zie die challenge precies nergens tussen staan? Gwn bij doelstellingen?100k pack voor 3 wedstrijden te spelen, SB or rivals en scoren met een gekochte speler...
Easy peasy
Noemt warming up challenge ofzo
Bij Milestones.Ik zie die challenge precies nergens tussen staan? Gwn bij doelstellingen?
Jaat, zelfde als PSEn werkt het naar behoren?

Er zou een Thiago Silva Flaschack sbc aankomen.Ik ben wel fan van het chem systeem. De opties zijn bijna eindeloos.
Wordt wel gevaarlijk als er deftige sbc players gaan uitkomen![]()

Het had nog iets eenvoudiger gemogen. Heb nu een Serie A-Bundes hybride en het is toch echt lastig iedereen op full chem te krijgen.Ik ben wel fan van het chem systeem. De opties zijn bijna eindeloos.
Wordt wel gevaarlijk als er deftige sbc players gaan uitkomen![]()
Sterk team, Bellingham al gehad in beginteam en echt sterk. Ik ben al redelijk broke na alles sbc s gedaan te hebben en pack luck was nog niet te best maar bon al redelijk teampje. Heb italianen eruit ghaald en toch bundesliga en PL mix. Daar ga ik meer mee kunne' doen in nabije toekomst.
Snipe eens, vermoedelijk wel ze, maar na 2 seconden zijn ze al weg... Ge moet die quick snipe doen, beide max op 15 mil zetten en dan de bovenste telkens 1 min bedrag lager...Ik kan hybride competities niet completen.
1 speler van Frankrijk, Brazilië, Argentinië is niet te koop op de transfermarkt…
Typisch EA wel.
Allesandrini, en nu ook Gaspar en die CVM van Panathiniakos. Allebei extinct…Snipe eens, vermoedelijk wel ze, maar na 2 seconden zijn ze al weg... Ge moet die quick snipe doen, beide max op 15 mil zetten en dan de bovenste telkens 1 min bedrag lager...
Dewelke bedoel je?