Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Op Origin gespeeld gehadIk was duus van plan het te kopen, tot ik de steam reviews zag. Euhm iemand die het heeft op steam?![]()
En werkt het naar behoren?Op Origin gespeeld gehad
ge weet dat ge op de webapp spelers kunt terughalen dat ge gequickselled hebt?Zit al weer met een viertal duplicate untradables van 84-86 en kan ze niet kwijt. Wil ze in deze fase ook niet quicksellen, maar de SBC's die er nu zijn, zijn te duur.
Valverde zal wel interessant zijn, maar dat gaat even duren voor ik die rond heb.
Ja, maar zo hebt ge er maar 5 voor de eerste 30 dagen. Als ik er zo nu al 3-4 gebruik, gaat het rap op zijn.ge weet dat ge op de webapp spelers kunt terughalen dat ge gequickselled hebt?
Is dan ook nog niet gedaanPff voor gold 1 en elite 3 in de SB's geen rewards gekregen :-(

das mijn bakske in duizend stukken tegen de muur in fut champs
the actual fuck... chance dak de match nog 7-2 win![]()

Welke code?Iemand ook problemen met de code van de pre-order? Code ingegeven maar krijg geen melding in FUT 23 dat er iets klaar staat…
Code opnieuw ingegeven en staat al gebruikt.
Die heb ik.die ones to watch is voor de ultimate versie
Ik ben zowaar amerikaan en speel op dat account. Anders heedt ultimate edition wel heel weinig nut.ja maar als ge op u be account speelt gaat ge niks krijgen e,tenzij ge ne hollander zijt en het in de nl store hebt gekocht