FIFA 23

FIFA 23

Zit dus constant spelers te kopen voor die SBC's om ze dan terug te verkopen omdat het toch niet lukt zoals ik dacht dat het ging lukken.
Zeker in den beginne met conceptspelers werken zou ik doen, eenmaal ge ze dan gaat kopen op de market staan ze al meteen ingevuld

Ik moest dat zelf doen voor een 2 mans team omdat ik het nog ni snapte... Maar veel heeft te maken met juiste positie, als ge een uitroepteken ziet, das niet goed

Hoe kut is het om maar 30 spelers te kunnen verkopen.
Heb nu wel de truc gevonden om er meer te zetten, maar kan niet random meer een bijzetten zolang de verkopen nog lopen🤦‍♂️😅

Probleem is een beetje dat er weinig spelers bij komen. Vroeger waren die rewards van sbcs tradeable en kwam de hele boel wat op gang.

Geen enkele sbc die spelers geeft die je kan verkopen, wat een klucht..😅 Geen wonder dat bijna alle spelers maar max 100k kosten..
Jawel, marquee nu. Maar begint da maar eens te doen, elke spelers moet op de juiste positie en een hele hoop chemistry hebben. Meer dan de helft snapt nie hoe chemistry werkt. PositioN modifiers kosten 2,5k per stuk.
Misschien zijn we hier heel negatief nu maar da is toch echt nie raar.
En dan hebben we nog geen gameplay gehad.
Volgens mij hebben ze zich serieus mispakt dit jaar.

Chemistrie in de Marquees valt wel mee vind ik. Je ziet bij het kiezen van spelers al of die gaan bijdragen voor de chem, dat maakt het iets eenvoudiger.

Jawel, marquee nu. Maar begint da maar eens te doen, elke spelers moet op de juiste positie en een hele hoop chemistry hebben. Meer dan de helft snapt nie hoe chemistry werkt. PositioN modifiers kosten 2,5k per stuk.
Misschien zijn we hier heel negatief nu maar da is toch echt nie raar.
En dan hebben we nog geen gameplay gehad.
Volgens mij hebben ze zich serieus mispakt dit jaar.
Ja daar had ik overgekeken. Marja dat sijn eens 5 packs😅 Nuja we zullen er het beste van maken he.
We gaan sowieso weer een gans jaar spelen😂

Price ranges vind ik wel raar deze editie...

Ik had hummels (84) staan in mijn preview en dacht wow die gaat 12k, blijkt dan dat dat de minimumprijs is en dat ze er niet vanaf geraken

Ook bv een 62 kaartje van zo ne conmebol of whatever start aan 5k en blijft dus onverkocht

Beetje bizar toch zo

Kalmte zal ons bewaren :) .

Die price ranges zijn ook niet uit hun duim gezogen ze. Daar zal wel genoeg logica en simulatie achter zitten. Doordat chemistry helemaal anders is zullen de oplossingen ook helemaal anders liggen. Ik verwacht dat het koopgedrag op de markt dus zal wijzigen.
Anderzijds komen er ook nog die 'moments' bij die je de mogelijkheid geven om packs te kopen/krijgen.
Zonder dat de game effectief uit is is het wat voorbarig om conclusies te gooien denk ik.

Wel een Rodri gepacked uit een 2 player gold upgrade pakketje :) .

Ik wil toch mss voortgaan met men US account, alleen gaat dat wel lastig zijn, niet om in te loggen op de console of de app van de game zelf, maar voor mijn friendslist en vooral berichten sturen naar tegenstanders, ben nogal van het subtiele rant type :ROFLMAO:

Kan je op de ps app 2 accounts actief zetten?? En indien ja een us account ook? Puur voor berichten, niet voor de aankopen ofzo...?

Riskeert ge hiervoor een ban eigenlijk? Het toont volgens mij wel aan dat 100 mogelijk zal zijn, denk ik toch
In letterlijke zin van de overeenkomst kan je dit wel beschouwen als het aanpassen van code voor eigen voordeel te creëren. In die zin zou je dus wel kunnen gebanned worden hiervoor.
Wel zeer lomp dat ze zoiets op de client afdekken en niet op de server...

Terug
Bovenaan