Op 8 mei FIFA 22 gedownload en dus ook helemaal fresh gestart met ultimate team. Wou in de eerste week meteen 5 icon swaps grinden om nog 20*85+ te behalen tijdens BPL TOTS.
Ik dacht dat ik er was met 5 tokens, maar toen ik de SBC wou doen was het al snel duidelijk dat ik 1 icon swap token had en 4 tots swap tokens, blijken dat totaal verschillende dingen te zijn.
Uiteindelijk een weekje later, tijdens bundesliga TOTS, de 5 tokens gehaald en dan die pack maar geknald.
In die pack zat onder andere: tots neuer, tots raum, tots frimpong, tots kostic, tots al dawsari, en totw iago aspas.
Vervolgens met de fodder nog modeste en witsel SBC gedaan, grifo en süle objectives gehaald en enkel boyata gekocht.
Na 2 weken zit ik met dit team dat best wel swingt. 4-1-2-1-2 waarbij baku meteen gewisseld wordt voor al dawsari en mee in de spits staat naast modeste.
Intussen in divisie 3, benieuwd hoe ver ik geraak. Vervolgens dit weekend één keer FUT Champions finals (reeds gekwalificeerd) en dan kan ik het spel weer links laten liggen denk ik.