FIFA 22

FIFA 22

Iemand soms een tip voor de SBC Hybrid nations - around the world? Al 4 guides gevolgd maar ik kom helaas telkens 4 chemistry tekort
Je kan toch chem opbouwen met loyalty zo uit het hoofd... (10 matchen die je moet spelen) en per speler met 10 matchen heb je 1 chem bij zo

Als ik u nog wat mini tips mag geven,

Bijvoorbeeld bij een inworp van de zijlijn is lang op vierkantje duwen een verre worp, maar druk gewoon kort op vierkantje, dan gooit ie ver, maar ook snel, zonder die hele aanloopbeweging... (de meesten verwachten een korte inworp)

Een ander voorbeeld is dubbel indrukken/tappen, je passen met x, passen normaal over de grond, zijn iets ge lift, zelfde met doorsteekje (driehoekje)

Hiermee kan je de tegenstander echt verrassen... Je moet het uiteraard wel in de juiste context doen waar nodig...

94 muller in mijn tots bundes upgrade pack, kon slechter, maar ook beter uiteraard (97 met engine op de cam, ik ga hem daar subben denk ik)

Nkunku zou ni slecht zijn, mor soit

Laatst bewerkt:
Screenshot_20220520-084032.png

Hebben jullie deze boodschap ook gekregen op de companion app?

Alvast niks te zien in de store

Op 8 mei FIFA 22 gedownload en dus ook helemaal fresh gestart met ultimate team. Wou in de eerste week meteen 5 icon swaps grinden om nog 20*85+ te behalen tijdens BPL TOTS.
Ik dacht dat ik er was met 5 tokens, maar toen ik de SBC wou doen was het al snel duidelijk dat ik 1 icon swap token had en 4 tots swap tokens, blijken dat totaal verschillende dingen te zijn.
Uiteindelijk een weekje later, tijdens bundesliga TOTS, de 5 tokens gehaald en dan die pack maar geknald.

In die pack zat onder andere: tots neuer, tots raum, tots frimpong, tots kostic, tots al dawsari, en totw iago aspas.
Vervolgens met de fodder nog modeste en witsel SBC gedaan, grifo en süle objectives gehaald en enkel boyata gekocht.

Pack.png

Na 2 weken zit ik met dit team dat best wel swingt. 4-1-2-1-2 waarbij baku meteen gewisseld wordt voor al dawsari en mee in de spits staat naast modeste.

Team.png

Intussen in divisie 3, benieuwd hoe ver ik geraak. Vervolgens dit weekend één keer FUT Champions finals (reeds gekwalificeerd) en dan kan ik het spel weer links laten liggen denk ik.

Laatst bewerkt:
PXL_20220520_183753917.MP.jpg

Wat een joke weeral, iemand stuurt mij van die 25*84 pack te openen want hij had stuk of 5 tots, rara wat krijg ik?? Gewoon fodder, had beter voor het prem bundes player pick pack gegaan, omfg

Op 8 mei FIFA 22 gedownload en dus ook helemaal fresh gestart met ultimate team. Wou in de eerste week meteen 5 icon swaps grinden om nog 20*85+ te behalen tijdens BPL TOTS.
Ik dacht dat ik er was met 5 tokens, maar toen ik de SBC wou doen was het al snel duidelijk dat ik 1 icon swap token had en 4 tots swap tokens, blijken dat totaal verschillende dingen te zijn.
Uiteindelijk een weekje later, tijdens bundesliga TOTS, de 5 tokens gehaald en dan die pack maar geknald.

In die pack zat onder andere: tots neuer, tots raum, tots frimpong, tots kostic, tots al dawsari, en totw iago aspas.
Vervolgens met de fodder nog modeste en witsel SBC gedaan, grifo en süle objectives gehaald en enkel boyata gekocht.

Pack.png

Na 2 weken zit ik met dit team dat best wel swingt. 4-1-2-1-2 waarbij baku meteen gewisseld wordt voor al dawsari en mee in de spits staat naast modeste.

Team.png

Intussen in divisie 3, benieuwd hoe ver ik geraak. Vervolgens dit weekend één keer FUT Champions finals (reeds gekwalificeerd) en dan kan ik het spel weer links laten liggen denk ik.
Hoeveel matchen per week speelde zo?

Ik ga toch voor de 25x84 gaan, ik weet met mijn luck dat ik de allerlaagste prem tots zou krijgen. Nog 1 token nodig, maar mij al 1 uur aan het kapot ergeren in het la liga gedeelte. Niemand gunt iemand iets, verschrikkelijke community is dit toch. Bah.

Ik was het ff beu en al diene fodder and then some in een moments icon sbc gedraaid

Stoichkov 93,speelt echt goed voor mij en beslist de matchen, mij net kunnen plaatsen voor WL na 3 mislukte pogingen
PXL_20220520_192001825.MP.jpg

Ronaldo gedaan zonder coins uit te geven dankzij de 84x25 pack.
Dit zal (voorlopig) het team zijn waarmee ik de weekend league start. Ik probeer toch steeds voor minstens 11 wins te gaan.

Mensen met tips, heb 1,2 miljoen coins staan.

Hoe geraken jullie meteen fit/klaar voor WL matchen?

Ik verspeel mijn 6 matchen die ik mag verliezen meteen van de start, daarna gaat het doorgaans beter, of krijg ik wss gemakkelijkere tegenstanders vermoed ik

Ik heb altijd match of 3 nodig om erin te komen, echt hatelijk

Ik nu al 2 verlies wedstrijden, telkens met 5-2. Verdediging is opeens vandaag kaas met gaten. Backs staan op achteraan blijven maar lopen meer vooraan dan wat anders. Ik snap er soms toch gewoon niets van.

Hiernet iets gezien op youtube van die competitive Master switch... (dat is die setting waarbij een aantal instellingen automatisch uit staan wanneer je online speelt, waaronder dribble assistance en andere)

Blijkbaar moet je de offline settings goed zetten, ondanks dat ze zogezegd uitstaan online, en dan zouden ze wel van toepassing zijn in game

Straks eens uittesten, ze staan dus zogezegd greyed out, hier de video, want je moet ze niet allemaal aan zetten...

Ze moeten gewoon stoppen met het spel wekelijks te patchen. De ene week speel ik alles kapot om dan de week erna geen pas van 5 meter meer te kunnen geven. Ik speel al maanden met dezelfde tactiek en opstelling.

Terug
Bovenaan